کد خبر : 2065490 | 07 شهریور 1403 ساعت 19:09 | 11.9K بازدید | 31 دیدگاه

یک روز و یک مسابقه، تیم مدعی وجود ندارد؛

بوژوویچ: از تیم نکونام شناخت خوبی دارم

سرمربی مونته‌نگرویی تیم فوتبال استقلال خوزستان با امیدواری نسبت به کسب نتیجه مقابل شاگردان نکونام در نشست خبری حاضر شد.

بوژوویچ: از تیم نکونام شناخت خوبی دارم

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: با توجه به اینکه متاسفانه بازی قبل را واگذار کردیم، این بازی برایمان اهمیت زیادی دارد. در حقیقت فرصتی است که به نوعی خودمان را بسازیم. یقینا تیم مقابل ما، حریف ساده‌ای نیست ولی در یک روز و یک مسابقه، تیم مدعی وجود ندارد و هر تیمی می‌تواند از سد مدعیان عبور کند.

ویدئو: 351424

سرمربی استقلال خوزستان با تمجید از استقلال اضافه کرد: احترام خاصی برای استقلال تهران به عنوان یک حریف قائلیم ولی این امیدواری را داریم که نتیجه بهتری در بازی فردا بگیریم. خوشبختانه فردا کلیه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. با توجه به دو بازی قبلی که انجام دادند، مخصوصا بازی آخرشان که با نتیجه دو بر دو مساوی شد از این تیم شناخت دارم.

میودراگ بوژوویچ درباره گل نزدن تیمش در دو هفته ابتدایی مورد سوال قرار گرفت و گفت: شانس‌هایی برای گل زدن خلق کردیم ولی متاسفانه در زدن ضربات نهایی دقت نداشتیم. به هرحال در هفته‌های پیش رو امیدواریم بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند.

او سپس با سوالی درباره اشتباه حسن پورحمیدی در بازی قبل مقابل گل‌گهر مواجه شد و در پاسخ به این سوال که آیا فردا سنگربان خود را تعویض خواهد کرد بیان نمود: تا زمان شروع بازی 24 ساعت فرصت داریم. با همکارانم تصمیم می‌گیریم که چه بازیکنانی را بر اساس برنامه‌مان به زمین بفرستیم. هیچ وقت دروازه‌بان را برای گل خوردن مقصر نمی‌دانم. همه تیم مقصر هستند.

بوژوویچ درخصوص اینکه آیا پس از این بازی تمرینات دوباره به تهران منتقل می‌شود، گفت: احتمال دارد با توجه به اینکه هنوز در بدنسازی هستیم به خاطر شرایط آب و هوایی، تمرینات را در تهران ادامه بدهیم. بازی هفته چهارم ما هم مقابل تیم قزوین است. زمینی را در اختیار داریم که روی آن کار می‌توان کرد اما برای یک تیم لیگ برتری کیفیت ندارد. مدیریت در صدد است زمین بهتری پیدا کند. در مورد این مسائل در وقت بهتر می‌توان صحبت کرد. درحال حاضر بازی با استقلال مهم است.

دیدگاه‌ها