کد خبر : 2065480 | 08 شهریور 1403 ساعت 03:38 | 13.5K بازدید | 32 دیدگاه

کاوه، امید، رامین برای بازی لحظه شماری می‌کنند:

لحظه شماری 4 ستاره درخشان برای هفته سوم!

چهار بازیکن سپاهان، ملوان و استقلال شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ بیست و چهارم داشتند.

لحظه شماری 4 ستاره درخشان برای هفته سوم!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن، رامین رضاییان،محمد کریمی و کاوه رضایی سه بازیکنی هستند که در این فصل عملکرد خوبی داشتند و تنها بازیکنانی هستند که موفق به گلزنی و ارسال پاس گل به صورت همزمان شده‌اند.

امید نورافکن که خیلی زود در ملوان جا افتاد و حتی بازوبند کاپیتانی را هم روی بازو بسته است در هفته نخست برای ملوان گلزنی کرد و در هفته دوم با توپ‌گیری فوق‌العاده‌ای که از رافائل سیلوا انجام داد زمینه‌ساز گل اول این تیم مقابل استقلال شد، او برای بازی مقابل چادرملو لحظه‌شماری می‌کند.

2073881

کاوه رضایی بازیکن باتجربه سپاهان که در خط حمله پر ستاره این جایگاه خود را پیدا کرده است در هفته نخست یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یک پاس گل هم برای محمد کریمی ارسال کرد، او در بازی با خیبر در میدان حضور داشت اما موفق به تاثیرگذاری مستقیم نشد و برای ادامه روند خوبش به درخشش در بازی با شمس‌آذر نیاز خواهد داشت.

2073880

محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان هم دیگر بازیکنی است که در دو هفته متوالی برای این تیم تاثیرگذار بوده و یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد و به دنبال ادامه درخشش خود خواهد بود.

2073879

رامین رضاییان اما شرایط بهتری از دو بازیکن دیگر دارد و تنها دبل فصل را هم انجام داده است و یک پاس گل 3 امتیازی مقابل شمس‌آذر ارسال کرده تا ستاره بی‌قید و شرط دو هفته ابتدایی باشد و برای هفته سوم بی‌تاب خواهد بود تا برای سومین بازی پیاپی و پیش از فیفادی تاثیرگذاری خود را در ترکیب آبی‌ها نشان بدهد.

بازیکنان زیادی در لیگ برتر گلزنی کردند یا پاس گل ارسال کردند اما هیچکدام از آنها موفق به انجام این کار به صورت همزمان نشده‌اند.

دیدگاه‌ها