کد خبر : 2065479 | 08 شهریور 1403 ساعت 04:25 | 9.6K بازدید | 27 دیدگاه

شهر قدس، خانه دوم تیم‌های شهرستانی لیگ برتر!

با توجه به حضور قومیت‌های مختلف ساکن در شهر قدس، تیم‌های شهرستانی هواداران زیادی در این ورزشگاه خواهند داشت.

شهر قدس، خانه دوم تیم‌های شهرستانی لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه" ورزشگاه شهر قدس یکی از استادیوم‌هایی است که برای میزبانی مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته شده است و تیم‌های خیبر خرم آباد و تراکتور دو تیمی بودند که مهمان هوادار در این ورزشگاه بودند.

با توجه به جمعیت زیاد این شهر و حضور پر شمار قومیت‌های مختلف در این شهر، هواداران زیادی برای تیم‌های شهرستانی در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد و هوادار در ورزشگاه خانگی خود باید تحت فشار هواداران رقیب قرار بگیرد.

تیم خیبر خرم آباد اولین بازی لیگ برتری خود را در این ورزشگاه انجام داد و با توجه به شرایطی که شهر قدس دارد هواداران زیادی برای حمایت از خیبر در ورزشگاه حاضر شدند و تیم خرم آباد را تشویق کردند، مردم زیادی از استان لرستان در شهر قدس ساکن هستند و این موضوع در نهایت به سود خیبر تمام شد و در این بازی خارج از خانه هوادارانش را همراه خود داشت.

2073878
استقبال پر شور خرم‌آبادی‌های ساکن شهر قدس بازیکنان خیبر را در این مسابقه هیجان زده کرده بود و در انتهای بازی به سمت هواداران رفتند، این اتفاق به احتمال زیاد برای تراکتور هم تکرار خواهد شد.

اما این شرایط قطعا برای تراکتور بهتر هم خواهد بود، اکثر مردم این منطقه ترک زبان هستند و تعصب زیادی به تیم تراکتور خواهند داشت و قطعا در بازی امروز در ورزشگاه حاضر خواهند شد و تیم تراکتور را حمایت خواهند کرد، این دومین مسابقه‌ای خواهد بود که هوادار در بازی خانگی خود باید تحت فشار هواداران مهمان قرار بگیرد!

بافت این شهر به شکلی است که قومیت‌های زیادی در آن ساکن هستند و قطعا هوادار در مقابل ملوان و نساجی هم این مشکل را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها