کد خبر : 2065467 | 07 شهریور 1403 ساعت 17:52 | 36.6K بازدید | 65 دیدگاه

سه پیراهن در این فصل داریم و مشکلی نخواهد بود؛

مظفری‌زاده: از حرف‌های رحمتی تعجب کردم!

سعید مظفری زاده می‌گوید این تیم برای بازی فردا تابع قانون خواهد بود.

مظفری‌زاده: از حرف‌های رحمتی تعجب کردم!

به گزارش “ورزش سه”، سیدمهدی رحمتی؛ سرمربی هوادار در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با تراکتور اعلام کرد که تیم تراکتور قصد دارد با پیراهن قرمز در این بازی به میدان برود و آنها می‌خواهند بالاجبار هوادار را در خانه سفیدپوش کنند.

این اظهارنظر جنجالی در حالی است که فصل گذشته هم تراکتور و هم پرسپولیس با پیراهن سرخ مقابل هوادار بنفش‌پوش به میدان رفتند اما حالا این موضوع مناقشه برانگیز شده است.

در این خصوص خبرنگار ما با مدیرعامل تراکتور تماس گرفت که مظفری‌زاده گفت: با تمام احترامی که برای دوست خوبم سیدمهدی رحمتی قائل هستم، از صحبت‌های غیرواقعی ایشان بسیار تعجب کردم. از ایشان انتظار دارم قبل از طرح مطالب از صحت و سقم چیزهایی که می‌گوید مطلع شود.

2073857

وی افزود: خوشبختانه صورت‌جلسه هماهنگی بازی موجود است و هیچ‌کجا و هیچ‌جا باشگاه تراکتور چنین درخواستی را نداده که هوادار از لباس دومش استفاده کند یا هیچ جا ابراز نکرده که ما لباس دوم همراه خودمان نیاوردیم.

او با اشاره به بازتاب این صحبت‌های رحمتی عنوان کرد: متاسفانه بیان این اظهارات نادرست با انتشار آن در صفحات و رسانه‌ها همراه شده و منجر به تحلیل‌های اشتباه شده است که از نظر ما همگی بی‌اعتبار هستند چون هیچ محلی از واقعیت ندارند. در جلسه هماهنگی باشگاه تراکتور ما اعلام آمادگی کردیم که بر اساس تصمیم ناظر و داور مسابقه مشخص می‌کند، با کیت اول، دوم و یا سوم به میدان می‌رویم .

دیدگاه‌ها