کد خبر : 2065458 | 07 شهریور 1403 ساعت 17:26 | 25.6K بازدید | 103 دیدگاه

شهرآورد از استادیوم آزادی خارج می‌شود؟

دربی پرسپولیس- استقلال: چهارشنبه، چهار مهر!

سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ برگزاری دربی پایتخت را اعلام کرد.

دربی پرسپولیس- استقلال: چهارشنبه، چهار مهر!

به گزارش “ورزش سه”، صد و چهارمین دربی پایتخت زیر سایه مشکلات زیرساختی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و حالا با اعلام سازمان لیگ، تاریخ این بازی هم مشخص شده تا پرسپولیس و استقلال کمتر از یک ماه با این دیدار فاصله داشته باشند.

براساس اعلام سازمان لیگ، این دیدار روز چهارم مهر ماه برگزار خواهد شد و نکته عجیب اینکه باز هم دربی روز جمعه برگزار نخواهد شد و چهارشنبه برای برگزاری شهرآورد انتخاب شده است.

سازمان لیگ هنوز محل برگزاری این بازی را اعلام نکرده اما با توجه به وضعیت ورزشگاه آزادی، بسیار بعید است که استادیوم بزرگ پایتخت تا ابتدای مهر ماه آماده شود.

البته پرسپولیس و استقلال روز دوشنبه ۹ مهر ماه در آسیا به میدان خواهند رفت اما سازمان لیگ فرصت داشت تا لیگ را به شکل دیگری برنامه‌ریزی کند و در تاریخ بهتری به انجام برساند.

این در حالی است که با توجه به تعویق هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با تقویم فشرده مواجه خواهند بود و حالا دربی هم پیش از تقابل پرسپولیس با پاختاکور و استقلال با السد برنامه‌ریزی شده است.

آخرین دربی مهر ماه این دو تیم در لیگ هجدهم برگزار شد که در شب قضاوت علیرضا فغانی، تیم وینفرد شفر با تیم برانکو ایوانکوویچ به نتیجه تساوی رسید.

این بازی ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد که البته معمولا ساعت شهرآورد تغییر می‌کند.

دیدگاه‌ها