کد خبر : 2065446 | 07 شهریور 1403 ساعت 16:26 | 33.2K بازدید | 78 دیدگاه

توضیحات مهم معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال

برای آسیا: استقلال در شهر قدس، پرسپولیس نامشخص!

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره محل میزبانی سرخابی‌ها در لیگ نخبگان، توضیحات مهمی را ارائه داد.

برای آسیا: استقلال در شهر قدس، پرسپولیس نامشخص!

به گزارش "ورزش سه"، بحث مکان برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان، به یک سوال اساسی و مهم برای اهالی فوتبال تبدیل شده است. جدا از اینکه دو تیم بزرگ پایتخت بازی‌های خود را خارج از تهران برگزار می‌کنند، آنها باید در رقابت‌های لیگ نخبگان، به مصاف رقبایشان بروند که هنوز محل میزبانی از حریفان آنها مشخص نشده است.

در واقع به دلیل تعمیر و مرمت استادیوم آزادی، استقلال و پرسپولیس در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برند و برای نخستین بازی که دو تیم باید میزبانی کنند، ورزشگاه محل برگزاری دیدارهای آنها نامشخص است.

در همین خصوص، حامد مومنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال، در مصاحبه ای که با سایت فدراسیون فوتبال داشت، اعلام کرد که استقلال در نامه‌ای، ورزشگاه شهر قدس را به عنوان استادیوم دوم خود معرفی کرده است ولی پرسپولیس هنوز واکنشی به این موضوع نداشته است.

2072811

مومنی می‌گوید: در خصوص موضوع مهمی که این روزها در فوتبال کشور مطرح است، یعنی انتخاب استادیوم میزبان مسابقات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان، باید عرض کنم که ما حدود ۳۳ روز پیش، در پنجم مردادماه، نامه‌ای برای باشگاه‌ها ارسال کرده و درخواست کردیم که استادیوم‌های میزبان خود را معرفی کنند.

او گفت: با توجه به اینکه تا این لحظه پاسخی دریافت نشده است، روز گذشته نامه‌ای مجدد از سمت فدراسیون ارسال شد و دقایقی قبل نامه‌ای از سوی باشگاه دریافت شد که به هر حال، دو استادیوم را به عنوان استادیوم‌های میزبان خود پیشنهاد داده‌اند؛ یکی استادیوم آزادی و دیگری استادیوم شهر قدس.

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: البته همه این موارد بستگی به بررسی‌های لازم دارد تا ببینیم کدام استادیوم شرایط بهتری برای میزبانی دارد. قطعاً مسابقات این دو تیم در فصل جاری در کشور عزیزمان برگزار خواهد شد و ما میزبان این مسابقات خواهیم بود. اما اینکه کدام استادیوم به عنوان میزبان انتخاب شود، بستگی به شرایط دارد.

وی اضافه کرد: دقایقی پیش نیز جلسه‌ای برخط در همین خصوص، با حضور رئیس فدراسیون و سایر مسئولین ارشد فدراسیون فوتبال برگزار شد. ان‌شاءالله ظرف یکی دو روز آینده، پس از انجام بازدیدهای میدانی، استادیوم میزبان بازی‌های پرسپولیس و استقلال در دور اول لیگ نخبگان مشخص و به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

مومنی در پایان گفت: در همین خصوص باید عرض کنم که با توجه به محدودیت زمانی که با آن مواجه هستیم، از باشگاه محترم پرسپولیس درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنند تا بتوانیم مراتب را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع دهیم.

دیدگاه‌ها