کد خبر : 2065442 | 08 شهریور 1403 ساعت 02:48 | 36.6K بازدید | 117 دیدگاه

لونین در فکر انتقام از رئال: جدایی مجانی!

آندری لونین قصد دارد در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد رئال مادرید را ترک کند.

لونین در فکر انتقام از رئال: جدایی مجانی!

به گزارش "ورزش سه"، لونین در چند سال اخیر ذخیره تیبو کورتوا روی نیمکت رئال مادرید بود و فرصت زیادی برای بازی نداشت اما مصدومیت جدی و طولانی مدت این دروازه‌بان بلژیکی در تابستان سال گذشته بهترین موقعیت را برای او به وجود آورد که بتواند توانایی‌هایش را اثبات کند.

این بازیکن با وجود جذب کپا آریسابالاگا توانست در طول فصل گذشته به بازیکن شماره یک رئال در دروازه تبدیل شود و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد اما بازگشت کورتوا باعث شد که بار دیگر به نیمکت رئال مادرید تبعید شود.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در طول تابستان از علاقه این بازیکن به ترک رئال خبر داده بودند. او به دنبال تیمی بود که بتواند به صورت ثابت در آن بازی کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا روزنامه آ.اس مدعی شده است که او تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با رئال مادرید ندارد.

لونین از وضعیتش در این تیم چندان راضی نیست و در صورتی که در طول فصل پیش رو فرصت زیادی برای بازی پیدا نکند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان رئال را ترک خواهد کرد. او امیدوار است که بتواند به باشگاهی بزرگ برود و منتظر دریافت و بررسی پیشنهادات خواهد ماند.

دیدگاه‌ها