کد خبر : 2065438 | 07 شهریور 1403 ساعت 15:49 | 12.6K بازدید | 14 دیدگاه

تهدید ساکت: اینجا بدون امتیاز برمی‌گردید!

سرمربی نساجی تمامی تدابیر لازم برای کسب اولین پیروزی تیمش در فصل بیست و چهارم را در نظر گرفته و امیدوار است با حمایت 90 دقیقه‌ای پرشورها به این هدف دست یابد.

تهدید ساکت: اینجا بدون امتیاز برمی‌گردید!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی بعد از کسب اولین امتیاز در فصل جدید که با گل لحظات پایانی محمد عباس‌زاده همراه شد، اکنون در دومین میزبانی خود برابر گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت. گل گهر در این فصل با هدایت مهدی تارتار بعد از شکست در هفته ابتدایی و در خانه حریف (ملوان) برابر دومین بار راهی شمال و این بار مازندران خواهد شد و باید مقابل نساجی قائمشهر قرار گیرد.

ساکت الهامی که بابت تک امتیاز کسب شده تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک مصائب زیادی را متحمل شد و در پایان بازی سرمستانه آن را جشن گرفت، برابر گل گهر سیرجان و علی‌رغم قدرت حریف به چیزی جز سه امتیاز راضی نیست و این موضوع را در تمرینات چند روز اخیر بارها به شاگردانش گوشزد کرده است.

2073816

سرمربی محبوب نساجی قائمشهر در بازی ابتدایی فصل به دلیل محرومیت قادر به حضور روی نیمکت این تیم نبود و شکست غافلگیرکننده تیمش را از روی سکوها شاهد بود. اما اکنون با بازگشت به نیمکت چشم به سه امتیاز و اولین پیروزی فصل بیست و چهارم دوخته است.

ساکت الهامی با تاکید این موضوع به شاگردانش که باید این بار هواداران پرشور قائمشهری را راضی روانه خانه‌شان کنند، ابراز امیدواری کرده که با حمایت ویژه آنها در طول 90 دقیقه از این جدال سخت دست پر از زمین خارج شوند. هواداران نساجی که در طول فصول اخیر و خصوصا در لیگ قبلی که آنها خطر سقوط را در یک‌قدمی خود احساس می‌کردند با احساس مسئولیت جالب توجه و همراهی ویژه در بازی‌های پایانی فصل حمایت مناسبی در مسیر کسب نتیجه داشتند و در نهایت توانستند جشن بقا را برپا کنند. باید دید در بازی این هفته مقابل گل گهر سیرجان آیا آنها قادر خواهند بود با حمایت پرشور خود و تدابیر ساکت الهامی و تلاش بازیکنان، جایگاه گل گهر سیرجان را از آن خود کرده و با شرایط مناسبی راهی تعطیلات فیفادی شوند یا خیر.

دیدگاه‌ها