کد خبر : 2065431 | 07 شهریور 1403 ساعت 15:25 | 30.9K بازدید | 27 دیدگاه

لبرون جیمز: پسرم نباید در زمین من را بابا صدا بزند!

لبرون جیمز، ستاره بزرگ NBA، می‌گوید پسرش نمی‌تواند در زمین مسابقه او را پدر صدا کند.

لبرون جیمز: پسرم نباید در زمین من را بابا صدا بزند!

به گزارش "ورزش سه"، لبرون جیمز به تحقق یکی از بزرگترین رؤیاهای زندگی خود بسیار نزدیک است. او سال‌ها پیش گفته بود: "تا زمانی که بتوانم با پسرم بازی کنم، به دوران حرفه‌ای NBA خود ادامه خواهم داد."

این آرزو در این فصل به واقعیت تبدیل خواهد شد. فصل جدید بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در ماه اکتبر آغاز می‌شود و برونی جیمز، پسر لبرون، بخشی از لیست لس آنجلس لیکرز خواهد بود.

2073800

فراتر از بحث در مورد اینکه آیا برونی به دلیل استعدادش مستحق شانس بازی در لیکرز است یا اینکه به دلیل پدرش به این تیم ملحق شده، تماشای این پدر و پسر در زمین مسابقه‌ یکی از مهمترین سوژه‌های این فصل خواهد بود.

به نظر واضح است که به خصوص در آغاز، هر کلمه و هر حرکتی از سوی این دو، به دقت مورد بررسی همه قرار خواهد گرفت. آنچه مهمتر خواهد بود این است که پدر و پسر در زمین چه می‌گویند، یا اینکه چطور با یکدیگر برخورد می‌کنند. به همین دلیل لبرون قصد دارد برخی نکات را روشن کند.

لبرون مشخص کرده که رابطه پدر و پسری باید قوانینی داشته باشد: "او نمی‌تواند در محل کار من را بابا صدا کند. وقتی تمرین را تمام کردیم و از باشگاه بیرون رفتیم، اگر در راه خانه باشیم، می‌توانم دوباره در ماشین پدر باشم. اما در زمین، باید من را با نام دیگری صدا بزند، مثلا «برون» یا حتی «بز» (GOAT در لاتین مخفف بهترین تمام دوران)، البته اگر این را ترجیح بدهد."

این برای من آسان است، چون او را برای مدت طولانی "برونی" صدا می‌زدم. اینطور نیست که به او گفته باشم "هی، پسر؛ هی، پسر!" پس برای من آسان است. او باید عادت کند که من را با نام دیگری صدا بزند. ما نمی‌توانیم در زمین بدویم و او فریاد بزند، "بابا، توپ را به جلو بیاور! بابا، من آزاد هستم! بابا، بیا!" نه، او نمی‌تواند این کار را انجام دهد، این درست نیست."

دیدگاه‌ها