کد خبر : 2065424 | 07 شهریور 1403 ساعت 14:58 | 11K بازدید | 25 دیدگاه

سبزپوشان با مشکلات فراوان به هفته سوم لیگ رسیدند

ذوب‌آهن در بی‌پولی مطلق، پرواز هم ندارند!

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در ابتدای مسابقات لیگ برتر با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده است.

ذوب‌آهن در بی‌پولی مطلق، پرواز هم ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ریشه‌دار فوتبال ایران که فصل گذشته با هدایت محمد ربیعی موفق شد عملکرد خوبی به جا بگذارد و عنوان پنجمی را به دست بیاورد، با وجود اینکه انتظار می‌رفت در فصل جاری شرایط بهتری از نظر امکاناتی داشته باشد، اما در همین ابتدای راه با مشکلات عجیبی مواجه شده است.

سبزپوشان فوتبال اصفهان با گذشت دو هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز مبلغی ازقرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی را پرداخت نکرده‌اند و این در حالی است که اعضای این تیم از قراردادهای فصل گذشته نیز حدود 15 درصد طلبکار هستند.

جدا از این موضوعات، مدیران باشگاه ذوب‌آهن در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان کارخانه برای تزریق پول در تامین هزینه‌های تیمداری هم به مشکل خورده‌اند و کار به جایی رسیده که حتی توان تهیه بلیت هواپیما را نیز ندارند!

اعضای تیم ذوب‌آهن امروز برای مسابقه روز پنجشنبه با خیبر اجبارا با اتوبوس و به صورت زمینی از اصفهان راهی خرم‌آباد شدند و سفری طولانی و حدودا 7 ساعته را تحمل کردند. گاندوها با خستگی فراوان به خرم‌آباد رسیده‌اند و بی‌شک این مسئله می‌تواند روی عملکرد بازیکنان این تیم در بازی عصر پنجشنبه تاثیرگذار باشد.

بی‌شک ادامه روند کنونی در بحث مالی باشگاه ریشه‌دار ذوب‌آهن، این باشگاه را با چالش‌های سخت‌تری مواجه خواهد کرد و باید دید مسئولان کارخانه ذوب‌آهن چه تدبیری برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی در برهه حساس کنونی خواهند کرد.

گفتنی است ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر عصر روز پنجشنبه 8 شهریور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میهمان خیبر است.

دیدگاه‌ها