کد خبر : 2065422 | 07 شهریور 1403 ساعت 14:50 | 25.2K بازدید | 46 دیدگاه

آنها شب سختی خواهند داشت

همه شانس‌های جهان را برای بردن رئال داریم!

مربی لاس پالماس در نشست خبری بازی با رئال با اعتماد به نفس تمام ظاهر شد و از پیروزی حرف زد.

همه شانس‌های جهان را برای بردن رئال داریم!

به گزارش "ورزش سه"، لاس پالماس از دو بازی نخست خود در لالیگا یک امتیاز گرفته و فردا در خانه میزبان رئال مادرید باانگیزه است. رئال 4 امتیازی می‌داند که اگر فردا امتیاز از دست بدهد، فاصله با بارسا بیشتر خواهد شد، اما مربی لاس پالماس هشدار داد که رئال شب سختی خواهد داشت.

لوئیس کاریون در مورد بازی فردا گفت: «من با بازیکنان زیاد صحبت می‌کنم، در مورد خیلی چیزها، و نه فقط در مورد فوتبال. برای این مسابقه نیازی نیست دائماً به دنبال تمرکز تیم باشید چون همه بازیکنان را در روزهای اخیر هیجان زده و مشتاق دیده‌ام. باید به این فکر کنیم که با رئال در یک رقابت هستیم و فردا تمام شانس‌های جهان را برای کسب پیروزی داریم. هیچ چیز غیرممکن نیست و معتقدم می‌توان رئال را شکست داد. ما به این فکر می‌کنیم که چگونه در طول بازی رشد کنیم و آنها را شکست دهیم. من معمولا با فوتبالیست‌هایی که کمتر بازی می‌کنند بیشتر صحبت می‌کنم و این مهم‌تر است. مطمئنم فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد.»

یارگیری نفر به نفر با ستاره‌های رئال: «نه. یارگیری خاصی نداریم ولی می‌دانیم رئال چه بازیکنان بزرگی دارد. شاید وینیسیوس ترجیح دهد مدام پستش را عوض کند بنابراین ما سعی می‌کنیم به صورت تیمی آنها را مهار کنیم. ما بهترین راه حل را پیدا خواهیم کرد.»

سه بازی در هفت روز، سیستم چرخش مقابل رئال؟ «ما می‌رویم تا رئال را شکست دهیم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. به بازیکنان گفته بودم که باید برای دو مسابقه یکشنبه و پنجشنبه آماده باشند. مشکلی نیست و یازده بازیکن برتر را به زمین می‌فرستم.»

دیدگاه‌ها