کد خبر : 2065419 | 07 شهریور 1403 ساعت 14:39 | 39.8K بازدید | 23 دیدگاه

ماستانتونو رفت برای سال بعد

رئال از خرید جواهر آرژانتینی منصرف شد

رئیس باشگاه ریورپلاته جلسه با رئال مادرید را تایید کرد، ولی گفت برای فروش فرانکو ماستانتونو عجله‌ای ندارند.

رئال از خرید جواهر آرژانتینی منصرف شد

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند، رئال مادرید با مروارید 17 ساله آرژانتینی پیش قرارداد بسته و اکنون تنها چیزی که باقی مانده، توافق بین باشگاه‌هاست.

آاس نوشته بود، فرانکو ماستانتونو در حال نزدیک شدن به رئال مادرید است و ممکن است در آینده‌ای نزدیک با ریورپلاته قرارداد نهایی منعقد شود. نایب رئیس ریور، ایگناسیو ویاروئل، در پایتخت اسپانیا حضور دارد و به همراه خوزه آنخل سانچز، مدیر اجرایی رئال و بازوی اجرایی فلورنتینو پرز، مذاکره نهایی را انجام می‌دهد.

رئیس باشگاه ریور، خورخه بریتو، امروز در مصاحبه با ESPN، گفت: «هیچ مذاکره‌ای با رئال مادرید برای فرانکو ماستانتونو انجام نشده و در این مورد می‌توانم اطمینان بدهم. من نه با فلورنتینو پرز و نه با کسی از رئال برای این انتقال حرف نزده‌ام. بله، جلسه‌ای در مادرید داشتیم ولی به دلایل دیگری برگزار شد. فرانکو آرام است و او را در ریور بسیار خوشحال می‌بینم. ما معتقدیم که نیازی به عجله در این انتقال نیست. او در حال رشد است و فقط 17 سال دارد. نه بازیکن و نه ما عجله‌ای برای جدایی او نداریم. ماستانتونو جواهر ریور است و می‌دانیم چطور از آن محافظت کنیم.»

واقعیت این است که رئال مدت‌هاست این هافبک چپ‌پا که تنها 16 سال سن دارد و از پدیده‌های بزرگ سال 2024 فوتبال آرژانتین بود را تعقیب می‌کند. ماستانتونو نیز از ابراز علاقه به رئال ابایی ندارد و با لایک کردن فعل و انفعالات رئال، برای مثال انتقال امباپه، خبرساز شده بود.

با این حال رئال برای خرید او عجله‌ای ندارد و تا تابستان بعد صبر خواهد کرد. او را فده والورده جدید می‌دانند و به خاطر پاسپورت اروپایی می‌تواند قبل از 18 سالگی نیز برای رئال بازی کند.

دیدگاه‌ها