کد خبر : 2065413 | 07 شهریور 1403 ساعت 14:12 | 17.9K بازدید | 17 دیدگاه

قدرنادیده مثل این مربی والیبال ایران

ارزش‌های پیمان اکبری در زمان حضورش در تیم ملی والیبال ایران نباید نادیده گرفته شود.

قدرنادیده مثل این مربی والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران به بخش نهایی خود رسیده است و از بین روبرتو پیاتزا ایتالیایی یا خاویر وبر آرژانتینی یکی به عنوان سرمربی تیم ایران انتخاب خواهد شد.

فدراسیون والیبال ایران به این دلیل سراغ مربی خارجی رفته است که هواداران والیبال از هر طریقی چه از فضای مجازی و حقیقی این خواسته را از فدراسیون والیبال دارند تا یک مربی سرشناس هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و فدراسیون نیز به این خواسته هواداران احترام گذاشت و حالا در آستانه رسمی شدن حضور یکی از این دو گزینه در تیم ملی هستیم.

اما فدراسیون والیبال ایران نباید از زحمات پیمان اکبری غافل شود، اکبری در حالی که تیم ملی والیبال ایران پس از اخراج موریس موتا پائز در بحرانی‌ترین روزهای خود در لیگ ملت‌های والیبال به سر می‌برد، تیم را در هفته سوم هدایت کرد و توانست عملکرد بازیکنان را متحول کند و تیم ملی والیبال را از یک رکورد منفی تاریخی نجات دهد.

شاید اگر رویه فدراسیون والیبال ایران همچنان به ادامه حضور مربیان وطنی در تیم ملی بود، پیمان اکبری اصلح‌ترین فرد برای نیمکت والیبال ایران بود ولی این اتفاق نیفتاد و پیمان اکبری از گزینه‌های فدراسیون والیبال خارج شد.

باید دید پیمان اکبری با این وضعیت حاضر به همکاری با کادر فنی جدید خواهد شد و یا به چیزی جز سرمربیگری در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران پاسخ مثبت نخواهد داد.

دیدگاه‌ها