کد خبر : 2065412 | 07 شهریور 1403 ساعت 14:03 | 19.6K بازدید | 15 دیدگاه

پیشنهاد آماده شد: میلان به دنبال هافبک سابق یووه

میلان پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن آدرین رابیو در صورت جدایی اسماعیل بن ناصر آماده کرده است.

پیشنهاد آماده شد: میلان به دنبال هافبک سابق یووه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابیو با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه تمدید نکند و حالا به عنوان بازیکن آزاد این فرصت را دارد که به صورت رایگان به هر باشگاه دیگری ملحق شود، اما هنوز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انتخابی نداشته است.

پیش از این از چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله لیورپول و منچستریونایتد به عنوان مشتریان جدی این هافبک فرانسوی نام برده می‌شد، اما به نظر می‌رسد که احتمال ادامه حضور او در فوتبال ایتالیا و رقابت‌های سری آ بسیار زیاد است و میلان قصد دارد به زودی برای جذب او اقدام کند.

2049565

پیش از این هم رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده بودند که مدیران میلان علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند، اما حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که میلان پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او آماده کرده و مایل است که این ستاره فرانسوی را در همین تابستان و تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرد.

هرچند گفته می‌شود که رابیو در صورتی که مایل باشد پیراهن میلان را به تن کند باید دستمزدش را نسبت به مبلغی که در یوونتوس دریافت می‌کرد کاهش دهد و مشخص نیست که آیا او با چنین شرایطی موافقت خواهد کرد یا نه اما تصمیم نهایی او باید به‌زودی گرفته شود چون فرصت زیادی تا پایان پنجره تابستانی در آخرین روز ماه آگوست باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها