کد خبر : 2065409 | 07 شهریور 1403 ساعت 14:03 | 20.6K بازدید | 92 دیدگاه

به فده گفتم باید 30 گل بزنی

آنچلوتی: با امباپه از همه 1-0 جلوییم!

کارلو آنچلوتی معتقد است با کیلیان امباپه در تیم، بازی‌ها را شروع نشده از حریفان پیش هستند.

آنچلوتی: با امباپه از همه 1-0 جلوییم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل وایادولید خود را مهیای بازی فردا در زمین لاس پالماس می‌کند که بازی ساده‌ای نخواهد بود. بعد از برد دیشب بارسا فشار روی رئال حالا مضاعف شده است.

کارلو آنچلوتی در مورد بازی فردا گفت: «یک بازی سنگین و رقابتی نزدیک پیش‌رو داریم، مثل بازی مقابل دیگر تیم‌های حاضر در لالیگا. بازی پرتنش که با وجود گرما سخت‌تر نیز خواهد شد. لاس پالماس فوتبال بسته‌ای بازی نمی‌کند و انتظار یک بازی جذاب را دارم.»

2073770

آیا امسال قهرمانی سخت‌تر از سال گذشته است؟ 

«هر فصل چالش خودش را دارد. مثلاً فصل گذشته در مقطع ابتدایی فصل بازی‌های زیادی را در دقایق پایانی بردیم. طبیعی است که هر سال باید تیم را در مسیر درستی قرار داد. ما فصل قبل هم نیاز به زمان داشتیم.»

شروع دفاع از خط حمله: «شما به یک تیم جمع و جور نیاز دارید و این مهم است. اگر فوروارد پرس کند و دفاع خوب کار نکند، مشکل خواهیم داشت و برعکس. باید به فکر دفاع جمعی بود نه فردی.»

با امباپه از قبل 1-0 برنده وارد زمین می‌شوید؟

«در سال 2014 همین را در مورد رونالدو گفته بودم و البته با رودریگو و وینیسیوس نیز شرایط مشابهی داریم. ما منابع زیادی در تیم داریم. ما شش گل در سه بازی زده‌ایم و تیم هنوز در بهترین نسخه خودش هم نیست. این خیلی چیزها را می‌گوید. می‌بینید که هرگز مشکل گلزنی نخواهیم داشت.»

2073773

آیا فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا را دوست دارید؟

«من هنوز نظری ندارم، چون ما وارد بازی‌ها نشده‌ایم و چیزی تجربه نکرده‌ایم. صبر کنید تا یک سال دیگر صحبت کنیم. گاهی اوقات فرمت جدید می‌تواند خوب باشد.»

دقیقاً از شوآمنی چه می‌خواهید؟ 

«او بازیکن بسیار مهمی است. من از او نمی‌خواهم که نقش کروس را بازی کند، همان‌طور که از کروس نخواستم که شوآمنی باشد. تیم باید به هر کدام عادت کند.»

چگونه می‌خواهید سیستم چرخشی را مدیریت کنید؟

«ما منابع زیادی داریم و ایده این است که تغییرات زیادی ایجاد کنیم. با شروع لیگ قهرمانان، تقویم فشرده‌تر خواهد شد و روی همه بازیکنانم حساب می‌کنم.»

نظر شما در مورد ثبت قراردادهای بارسلونا مثل دنی اولمو که با اعتراض بیلبائو روبرو شده، چیست؟

«این سوالی برای لالیگاست و ما به قوانین آنها احترام می‌گذاریم.»

آیا امباپه همچنان در حال تطبیق خود با تیم است؟

«او در حال پیشرفت است و با فروتنی تمرین می‌کند. شرایط او بهتر و بهتر خواهد شد. آخرین گل او در 14 آگوست برابر آتالانتا بود. فقط دو هفته گذشته و جای نگرانی نیست. او خودش بیشتر از همه دوست دارد گل بزند.»

2073772

آیا شرط جدیدی با والورده در مورد گلزنی گذاشته‌اید؟

«از فده خواسته‌ام 30 گل بزند. هیچی شوخی کردم (می‌خندد). فده هفته به هفته پیشرفت می‌کند و همین حالا مثل یک رهبر است، همان‌طور که باید باشد. رئال یک محیط رقابتی جدی و انگیزشی برای همه بازیکنان است.»

ریکاوری داوید آلابا: «او امروز شروع به دویدن کرد، اما باید صبور باشیم.»

دیدگاه‌ها