کد خبر : 2065407 | 07 شهریور 1403 ساعت 13:50 | 16.1K بازدید | 30 دیدگاه

رونمایی رسمی از توپ جدید لیگ قهرمانان

آدیداس به صورت رسمی تصاویر مربوط به توپ جدید مورد استفاده در رقابت‌های لیگ قهرمانان را منتشر کرد.

رونمایی رسمی از توپ جدید لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ قهرمانان یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال در چند سال اخیر است که بسیاری از فوتبال‌دوستان هر ساله بی‌صبرانه منتظر شروع آن هستند و فصل جدید این رقابت‌ها قرار است از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۷ شهریور) آغاز شود.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ قرار است با فرمتی متفاوت با سال‌های قبل برگزار شود و مرحله گروهی آن شبیه به مسابقات لیگ خواهد بود که در آن هر تیم باید هشت بازی با هشت حریف متفاوت برگزار کند که چهار دیدار در خانه و چهار دیدار بیرون از خانه برگزار خواهد شد.

2073767

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات قرار است روز پنجشنبه برگزار شود و فوتبال دوستان هیجان بسیاری برای تماشای آن و روند جدید این رقابت‌ها دارند و آدیداس هم در فاصله یک روز پیش از مشخص شدن قرعه تیم‌های حاضر از توپ جدیدی که قرار است در این فصل مورد استفاده قرار بگیرد رونمایی کرده است.

این توپ با طراحی ساده و ستاره‌های مشکی روی پس‌زمینه سفید طراحی شده که ظاهری سنتی و نوستالوژیک به آن داده است. از دو رنگ سبز و قرمز نئونی در طراحی این توپ استفاده شده و الگوهای جالبی هم در بخش‌های سفید به کار رفته که با استقبال علاقه‌مندان روبرو شده است.

دیدگاه‌ها