کد خبر : 2065403 | 07 شهریور 1403 ساعت 13:43 | 70.9K بازدید | 107 دیدگاه

حق با تو بود دنی

و ناگهان اولمو: بارسلونا را به من بدهید!

دنی اولمو خیلی زود و فقط با 45 دقیقه نشان داد برای چه به بارسلونا آمده و پیام واضحی هم فرستاد، ایلکای گوندوگان را فراموش کنید.

و ناگهان اولمو: بارسلونا را به من بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو به دو انتظار موازی در ورزشگاه وایکاس که تقریباً 20 روز به طول انجامیده بود پایان داد. اولی، انتظار خودش برای به میدان رفتن که به دلیل عدم ثبت قراردادش میسر نشده بود و دومی انتظار هواداران. انگار که بستنی خوشمزه‌ای خریده باشند و با حسرت به آب شدن او نگاه می‌کردند.

اولمو وقتی وارد زمین شد، موقعیت‌های گل بارسا دو برابر شد. او به تنهایی خطرات بیشتری نسبت به کل تیم فلیک در نیمه اول ایجاد کرد (21 پاس درست، سه شانس گل و یک گل). فقط در 45 دقیقه اولمو روشن کرد که برای چه به بارسلونا آمده است: او آمده تا رهبر بلوگرانا شود.

2073758

روز دنی خوب شروع شد چون خیلی زود خبر ثبت قراردادش را شنید و سپس با انتشار عکسی از خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «وقتش فرا رسیده است.»

گل او به ارزش سه امتیاز برای بارسا بود که یک بار دیگر از مبارزه‌ای تن به تن پیروز بیرون آمد. هر سه دوئل متوالی بارسا در لالیگا با یک نتیجه به اتمام رسیده است: 2-1 و سه امتیاز برای فلیک که در پایان بازی به اسپانیایی گفت: «اولمو بازیکن خوبی است و به همین دلیل در بارسلوناست.»

سرمربی آلمانی در نیمه دوم از اولمو به جای فران استفاده کرد که در چمن وایکاس رضایتبخش بازی نکرده بود. ورود اولمو به ترکیب، رافینیا را به سمت چپ زمین فرستاد و گویی ریه‌های بارسا پرنفس شد.

رایو در نیمه اول درخشان بازی کرد و تمام درها را به روی بارسا بسته بود، به خصوص خط حمله بارسا عقیم به نظر می‌رسید و قدرت زیادی را از دست داده بود. این دقیقا همان منطقه‌ای بود که اولمو به محض ورود به آن حمله کرد، گویی بازی را به عنوان چالش یک پازل در نظر گرفته بود: «ما نتوانستیم از دفاع رایو عبور کنیم؟ آن را به من بسپارید.»

ورود اولمو بارسا را زهردارتر کرد

فلیک در تحلیل خود بعد از بازی گفت: «با اولمو کنترل بیشتری بر توپ داشتیم و ترکیب جان تازه‌ای گرفت. او بسیار خوب بود. با او توپ در منطقه امنی است و باعث شد نیمه دوم متفاوتی داشته باشیم.»

مربی تیم رقیب، اینیگو پرز، نیز نتوانست از اولمو ستایش نکند: «ورود دنی اولمو به ما صدمه زد، تغییر پست رافینیا باعث شد پدری و دنی اولمو بسیار آزاد شوند. اولمو می‌تواند پاس بدهد، شوت بزند و گل بزند.»

2073760
2073759

و اولمو دقیقاً همین کار را کرد. او با سبک بازی خاص خودش، فضاهایی را که رایو سعی در پوشاندن آنها داشت، روشن کرد و گل او مثل گیلاس روی کیک بود. اولمو توپ را در منطقه‌ای شلوغ گرفت و یه ذهنش رسید که بهترین کار شلیک است. او با پای غیرتخصصی و در حالی که شاید همه انتظار داشتند پاس بدهد، توپ را به منطقه‌ای غیر قابل دسترس فرستاد.

ستاره جدید بارسا در پایان بازی گفت: «پست ایده‌آل؟ هر جا مربی من را قرار دهد. من همیشه سعی خواهم کرد بهترین عملکردم را ارائه دهم، امروز پشت سر روبرت بودم اما می‌توانم در جناحین هم بازی کنم. من همیشه بازیکنی هستم که به دنبال گلزنی و ایجاد موقعیت می‌روم. لامین به خوبی من را در محوطه جریمه پیدا کرد و باید کار را تمام می‌کردم.»

و بارسلونا حالا در پوست خودش نمی‌گنجد، چه ثبت قرارداد به‌موقعی و بله، زمانش رسیده بود دنی اولمو.

دیدگاه‌ها