کد خبر : 2065397 | 07 شهریور 1403 ساعت 12:56 | 14.2K بازدید | 30 دیدگاه

هم خرید اشتباه بود، هم فروش

یورک: ون‌بیساکا از مزراوی بهتر بود

دوایت یورک به شدت از تصمیم مدیران منچستریونایتد برای فروش آرون ون بیساکا و جذب نصیر مزراوی انتقاد کرد.

یورک: ون‌بیساکا از مزراوی بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با چند تغییر روبرو شد که یکی از آنها تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش آرون ون بیساکا بود که با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون یورو این باشگاه را ترک کرد و راهی وستهم شد تا در ادامه فصل با پیراهن این تیم به میدان برود.

آنها همچنین چند هفته به دنبال نهایی کردن انتقال مزراوی از بایرن مونیخ بودند و در نهایت با این باشگاه برای خرید او و ماتیس دی‌لیخت به توافق رسیدند تا این بازیکن بار دیگر تحت هدایت اریک تن‌هاخ اما این بار در اولدترافورد به میدان برود و دوایت یورک معتقد است که این تصمیم کاملا اشتباه بوده است.

او در گفتگو با Lord Ping در این باره اظهار داشت: «نصیر مزراوی به این تیم آمده است تا جانشین آرون ون بیساکا شود، اما نحوه استفاده از او در یونایتد کمی غیرحرفه‌ای بود. او از نظر دفاعی خوب است، اما از نقاط قوتش استفاده نشده است. مزراوی این ویژگی را دارد که اگر بخواهد بازیکنی از روی دست هم‌تیمی‌اش فرار کند، رو به جلو برود.

اما مهم‌ترین نکته این است که توانایی دفاع کردن داشته باشد و این چیزی بود که ون بیساکا در آن عالی بود و اگر من بودم حتما او را حفظ می‌کردم، اما یونایتد چنین بازیکنی را فروخت تا مزراوی را جانشینش کرده باشد. من فکر نکنم او بازیکن بهتری از ون بیساکا باشد. رفتاری که با او در یونایتد شد بسیار غیرحرفه‌ای بود.»

دیدگاه‌ها