کد خبر : 2065396 | 07 شهریور 1403 ساعت 13:03 | 5.9K بازدید | 12 دیدگاه

فاینورد تایید کرد

تعویق ال‌کلاسیکوی هلند به‌خاطر اعتصاب

شورای شهر روتردام اعلام کرد که بازی کلاسیک فاینورد و آژاکس از هفته چهارم لیگ هلند به حالت تعلیق درآمده و برگزار نخواهد شد.

تعویق ال‌کلاسیکوی هلند به‌خاطر اعتصاب

به گزارش "ورزش سه"، دلیل تعویق بازی اعتصاب پلیس هلند عنوان شده است. طبق گزارش شبکه NOS هلند، احمد ابوطالب، شهردار روتردام، این تصمیم را اعلام کرده و گفت که "امنیت بازیکنان و همچنین مردم، بدون پلیس به اندازه کافی تضمین نمی‌شود."

همان‌طور که رسانه‌های محلی توضیح می‌دهند، پلیس ماه‌هاست که برای حفظ حق خود برای بازنشستگی زودهنگام تلاش می‌کند و در هفته‌های اخیر با امتناع از حضور در مسابقات فوتبال، وضعیت قرمز را افزایش داده است. اتحادیه پلیس گفته است که افسران به‌جای گشت‌زنی در خارج از ورزشگاه دی کویپ فاینورد، روز یکشنبه یک جلسه در مقر اتحادیه برگزار خواهند کرد.

2073747

فاینورد در بیانیه‌ای لغو این بازی را تایید کرد: «همان‌طور که قبلاً گفته شد، ما درک می‌کنیم که مردم از آرمان خود دفاع کنند. با این حال، متأسفیم که از فوتبال، برای چندمین بار، به منظور تحمیل مسائلی استفاده می‌شود که ما بخشی از آن نیستیم.»

بازی‌های فاینورد و آژاکس که به "کلاسیکر" معروف است، فضای خاصی دارد و اغلب با درگیری هایی بین هواداران دو تیم همراه می‌شود. سال گذشته، بازی دو تیم در آمستردام لغو شد، زیرا هواداران رادیکال آژاکس بعد از اینکه تیمشان با سه گل عقب افتاد، فضای ورزشگاه را برهم زدند.

2073746

دیدگاه‌ها