کد خبر : 2065393 | 07 شهریور 1403 ساعت 12:51 | 38.2K بازدید | 15 دیدگاه

رسمی: مدافع بارسلونا به سلتیک پیوست

الکس وایه با قراردادی قرضی و یک‌ساله از بارسلونا جدا شد و به سلتیک پیوست.

رسمی: مدافع بارسلونا به سلتیک پیوست

به گزارش "ورزش سه"، وایه یکی از بازیکنانی بود که در آکادمی بارسلونا معروف به لاماسیا رشد کرد و بسیاری منتظر بودند که او را در فصل جاری در ترکیب تیم اول بارسا تحت هدایت هانسی فلیک ببینند، اما شرایط برای او به شکل متفاوتی پیش رفت و مشکلات مالی بارسا روی آینده او هم تاثیر گذاشت.

این بازیکن که فصل گذشته را با قراردادی قرضی در ترکیب لوانته سپری کرده بود، پس از پایان مهلت قراردادش به بارسا برگشت اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا و اجبار آنها به رعایت قوانین فرپلی مالی باعث شد که او مجبور شود یک بار دیگر هم این باشگاه را ترک کند.

باشگاه سلتیک دقایقی پیش اعلام کرد که وایه را با قراردادی قرضی و یک‌ساله به خدمت گرفته است. او پیش از امضای قرارداد با سلتیک، قراردادش با باشگاه بارسلونا را تا تابستان ۲۰۲۶ تمدید کرد تا بند فسخش هم همچنان برقرار باشد و در این صورت سلتیک اگر تمایلی به جذب دائمی او داشته باشد باید در پایان فصل آینده بار دیگر با آنها وارد مذاکره شود.

2073744

شرایط مالی باشگاه بارسا باعث شده است که آنها چاره دیگری جز فروش و انتقال قرضی بازیکنان برای ثبت قراردادها و رعایت قوانین فرپلی مالی و سقف دستمزد نداشته باشند و حالا وایه تجربه جدیدی را در فوتبال اسکاتلند به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها