کد خبر : 2065392 | 07 شهریور 1403 ساعت 12:49 | 15.9K بازدید | 42 دیدگاه

از لایپزیش و لاروخا به بارسلونا

راز خوشحالی اولمو: یک شادی گل بسکتبالی

دنی اولمو، خرید جدید بارسا، شروعی رؤیایی در بارسا داشت. او گل زد و شادی گل خاصش را نیز به نمایش گذاشت.

راز خوشحالی اولمو: یک شادی گل بسکتبالی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی مقابل والنسیا و اتلتیک، دیشب سومین برد متوالی فصل خود را در مقابل رایو وایکانو به دست آورد. آبی و اناری‌ها به لطف گل‌های پدری و دنی اولمو که اولین بازی خود را در لالیگا ثبت کرده بود، با سه امتیاز به پایتخت کاتالونیا بازگشتند.
اولمو در نیمه دوم ظاهر شد و جای فران تورس را گرفت. با ورود او به زمین، بارسا جای تازه‌ای گرفت و در نهایت با گل او به پیروزی رسید، یک گل تماشایی روی پاس یامال.

اولمو قبل از گل با یک شوت از بیرون محوطه که به تیر افقی دروازه برخورد کرد، هشدار لازم را به میزبان داده بود، اما دومین فرصت را نبخشید.

دقیقه 82 بود و بارسا نمی‌خواست با یک امتیاز به خانه برگردد. تیم خوب بازی می‌کرد و هر لحظه بوی گل می‌داد تا اینکه دنی اولمو کار را تمام کرد. بعد از گل، یامال حتی خوشحال‌تر از اولمو بود و گل را با همه وجودش در آغوش او جشن گرفت. هر دو نیز با نشان دادن مچ دست خود شادی کردند. این یک شادی گل مختص دنی اولمو است.

2073740

اولمو این شادی گل را در تیم ملی اسپانیا و لایپزیش نیز نشان داده بود. شادی گل به تقلید از دیمین لیلارد، ستاره بسکتبال NBA. لیلارد که اکنون برای میلواکی بازی می‌کند بعد از پرتاب‌های سه امتیازی اینگونه خوشحالی می‌کند و دنی اولمو نیز همین حرکت را بعد از گلزنی انجام می‌دهد.

2073742

دیدگاه‌ها