کد خبر : 2065391 | 07 شهریور 1403 ساعت 12:46 | 108K بازدید | 87 دیدگاه

پرسپولیس شاید یک سهمیه را خالی نگه دارد

با اعلام مدیرعامل پرسپولیس، پرونده نقل و انتقالات این تیم با جذب یک بازیکن دیگر بسته خواهد شد.

پرسپولیس شاید یک سهمیه را خالی نگه دارد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در روزهای آغازین نقل و انتقالات با شوک جدایی چندین ستاره‌اش و پیوستن آن‌ها به تیم رقیب مواجه شده بود، در ادامه چندین بازیکن را برای جانشینی بازیکنان سابق جذب کرد، اما طولانی شدن پروسه جذب مدافع چپ و منتفی شدن انتقال مهدی لیموچی، یحیی عطیه، ژولت ناگی و علی قلی‌زاده و... حسابی هواداران این تیم را از مدیریت پرسپولیس عصبانی کرده است.

با این حال رضا درویش معتقد است که نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشته و تیم خوبی را هم روانه مسابقات کرده‌اند. موضوعی که بسیاری از هواداران این تیم مخالف آن هستند و درویش را مسبب ناکامی پرسپولیس در نقل و انتقالات می‌دانند.

به هر حال نقل و انتقالات پرماجرای سرخ‌ها قرار است با جذب یک بازیکن دیگر به اتمام برسد؛ با اعلام درویش این تیم فقط یک بازیکن دیگر جذب خواهد کرد و سرمربی سرخپوشان برای جذب آخرین بازیکن در این پنجره نام دو بازیکن داخلی و دو گزینه خارجی را به مدیریت پرسپولیس تحویل داده است.

حال باید دید مدیریت پرسپولیس می‌تواند بازیکن جدید و مناسبی در خط حمله جذب کند یا خواسته گاریدو در خصوص جذب یک بازیکن دیگر بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

این در شرایطی است که پرسپولیس درخواست حضور اورونوف در لیست زیر ۲۵ سال را داده و در صورت تایید این موضوع و جذب تنها یک بازیکن، لیست پرسپولیس احتمالا یک سهمیه خالی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها