کد خبر : 2065389 | 07 شهریور 1403 ساعت 12:43 | 24K بازدید | 31 دیدگاه

پدری مثل موشک

چه شروعی، کسی در بارسا انتظارش را نداشت!

حتی خود پدری نیز تصور نمی‌کرد که فصل جدید لالیگا را این‌چنین سرحال و در بهترین فرم ممکن استارت بزند.

چه شروعی، کسی در بارسا انتظارش را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به لطف پیروزی سخت مقابل رایو حالا به تنهایی صدر جدول را در اختیار دارد. بارسا ابتدا عقب افتاد و رایو بود که گل اول را زد، اما به لطف خلاقیت پدری و دنی اولمو بارسا در نیمه دوم از خواب بیدار شد و کار میزبان را تمام کرد. و چه شروعی از پدری!
وقتی او در ماه جولای و در یک چهارم نهایی یورو 2024 مصدوم شد، بارسلونا لرزید. در جام ملت‌های اروپا، او دچار پیچ‌خوردگی جانبی داخلی درجه 2 در زانوی چپ خود شد، اما هافبک بارسا به موقع برای شروع لالیگا بهبود یافت.

در بازی اول او 26 دقیقه مقابل والنسیا بازی کرد، مقابل اتلتیک کار را از ابتدا شروع کرد و در یازده تای اصلی مقابل رایو نیز بود. پدری که برابر بیلبائو عالی کار کرده بود، دیشب پس از یک حرکت انفرادی عالی، گل اول را به رایو زد تا بارسا به بازی برگردد. پدری یک کنترل عالی انجام داد و با پای چپ شوت زد که گلر رایو نتوانست آن را مهار کند. پدری سپس تکل محکمی از پاته سیس دریافت کرد و در آخرین لحظات مجبور به تعویض شد. پدری در دومین بازی فصل گذشته دبل کرده بود و یک بار دیگر شروعی خوب را به ثبت رسانده، به این امید که مصدومیت دوباره به سراغش نیاید.

2073735
2073736

جدای از پیروزی و درخشش پدری و اولمو نقطه ضعف این فصل بارسا دریافت گل در هر بازی است. سه بازی و سه گل خورده برای تیمی که فصل گذشته 44 با دروازه‌اش باز شد و قرار بود این ضعف جبران شود. مارک آندره تراشتگن هنوز نتوانسته در این فصل کلین‌شیت کند و بارسا برای خرید مدافع جدید هم پول ندارد.

دیدگاه‌ها