کد خبر : 2065386 | 07 شهریور 1403 ساعت 12:31 | 61.5K بازدید | 114 دیدگاه

آردا و براهیم فیکس، اندریک شاید

نه به BMV، نام مثلث رئال عوض شد!

رئال اولین پیروزی فصل خود را بیشتر مدیون براهیم دیاز و اندریک است و مثلث مشهور این تیم چیزی از خود نشان نداد.

نه به BMV، نام مثلث رئال عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی می تواند تغییراتی را برای رویارویی با لاس پالماس در ورزشگاه گرن کاناریا ایجاد کند. دیداری از هفته سوم لالیگا که به خصوص بعد از پیروزی دیشب بارسا حساسیتی مضاعف پیدا کرده چون رئال اگر امتیاز از دست بدهد فاصله با بارسا بیشتر خواهد شد. بعد از بازی اول نه چندان خوب در زمین مایورکا و یک 45 دقیقه بد مقابل وایادولید، رئال باید فردا چهره‌ای متفاوت از خود نشان دهد.

رئال بازی برابر وایادولید را زمانی برد که نیروهای تازه نفس وارد زمین شدند و جای رودریگو، امباپه و وینیسیوس را گرفتند. تیمی که با گل فده والورده پیش بود، با درخشش براهیم و اندریک دو گل دیگر زد و خیالش از برد را راحت کرد. در آن بازی آردا گولر نیز درخشید و بهترین بازیکن نیمه نخست رئال بود. 

طبق برخی گمانه زنی‌ها، بعید نیست کارلتو فردا به آردا، براهیم و اندریک، "مثلث EGB"، از ابتدا میدان دهد. 

2073732

براهیم می‌تواند وارد یازده تای اصلی رئال مادرید شود و همه چیز نشان می‌دهد که به جای رودریگو خواهد بود. علاوه بر ملی پوش مراکشی، مودریچ می‌تواند مانند آردا گولر شروع کننده باشد، هرچند به نظر می‌رسد بعد از بازی خوب برابر وایادولید، آردا فیکس شود. در مورد اندریک ولی مشخص نیست او از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر، چون رقیبی مثل امباپه دارد و بعید است ستاره فرانسوی نیمکت‌نشین شود، ولی قطعا در نیمه دوم شانس بازی خواهد داشت.

کسی که مطمئناً به جمع یازده تا بازخواهد گشت، فرلاند مندی است. او پس از گذراندن یک جلسه محرومیت خود مهیای ورود به ترکیب است.

در بازی فردا بلینگام، آلابا، کاماوینگا و وایخو به دلیل مصدومیت غایب هستند.

دیدگاه‌ها