کد خبر : 2065378 | 07 شهریور 1403 ساعت 12:03 | 33.9K بازدید | 42 دیدگاه

گرَن کاناریا در انتظار رئال

جزیره در تب امباپه: بی‌سابقه از زمان رونالدو!

هواداران لاس پالماس استقبال فوق العاده‌ای از بازی رئال مادرید به عمل آورده‌اند و نقش انتقال کیلیان امباپه در این اتفاق کاملا بارز است.

جزیره در تب امباپه: بی‌سابقه از زمان رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، از 32000 صندلی موجود، تنها کمتر از 1000 صندلی برای فروش باقی مانده است تا ظرفیت ورزشگاه گرن کاناریا برای تماشای بازی مقابل رئال مادرید پر شود.

لاس پالماس این پنجشنبه (ساعت 23 به وقت تهران) در جست‌وجوی اولین پیروزی فصل، پذیرای رئال مادرید است و برای این کار باید با رقیبی روبرو شود که کیلیان امباپه، اعجوبه فرانسوی، را در اختیار دارد. بازیکنی که پس از دو بازی ناکامی در گلزنی انگیزه‌های فراوانی دارد. امباپه امسال یکی از جذابیت‌های اصلی بازی‌های رئال است و به خاطر تماشای بازی‌های او نه تنها برنابئو که دیگر ورزشگاه‌های اسپانیا نیز کاملا پر می‌شوند. رئال فردا در غیاب جود بلینگام به جزیره قناری خواهد رفت، اما آنقدر ستاره دارد که یک ورزشگاه را پر کند.

2073727

طبق ادعای مارکا، لاس پالماس فصل قبل نتوانست نه برابر رئال و نه برابر بارسا ورزشگاه را کاملا پر کند، اما امسال شرایط متفاوت شده و انتظار می‌رود تا فردا 1000 بلیت باقیمانده نیز به فروش برود. در این امر کیلیان امباپه عامل اصلی بوده و این استقبال از بازی‌های لاس پالماس از زمان حضور رونالدو در رئال مادرید بی‌سابقه است.

دیدگاه‌ها