کد خبر : 2065374 | 07 شهریور 1403 ساعت 11:51 | 30.5K بازدید | 41 دیدگاه

آمار خیره‌کننده یامال: کسی حریف او نیست!

لامین یامال مصمم است که در فصل جدید برای کسب جام‎‌های قهرمانی به بارسلونا کمک کند.

آمار خیره‌کننده یامال: کسی حریف او نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته روزهای خوبی را تحت هدایت ژاوی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا سپری نکرد و در نهایت هم مجبور شد فصل را بدون کسب حتی یک جام پشت سر بگذارد و در نهایت مدیران باشگاه بارسا تصمیم گرفتند هانسی فلیک را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند.

با وجود مشکلاتی که بارسا در فصل گذشته تجربه کرد، یامال ستاره درخشان این تیم بود و مهارتش را به رخ حریفان کشید. این درخشش باعث شد که او به اردوی تیم ملی اسپانیا برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم دعوت شود و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

2073717

او حالا مصمم است که این قهرمانی و افتخارآفرینی را با پیراهن بارسا هم در فصل پیش رو تکرار کند و از همین ابتدای مسابقات نشان داده است که مهارت و توانایی کمک به تیمش برای رسیدن به این هدف را دارد و از هیچ تلاشی برای رسیدن به جام و عنوان قهرمانی دریغ نخواهد کرد.

یامال در هر سه دیداری که از ابتدای فصل تا به حال برابر والنسیا، اتلتیک بیلبائو و رایو وایه‌کانو انجام داده موفق شده است روی گل‌های تیمش تاثیرگذار باشد. او تا به حال دو پاس گل ارسال کرده و یک گل به ثمر رسانده و شب گذشته هم زمینه‌ساز گلزنی دنی اولمو در اولین دیدارش با پیراهن بارسا شد تا هواداران بارسا را بیش از پیش به ادامه این فصل امیدوار کرده باشد.

دیدگاه‌ها