کد خبر : 2065373 | 07 شهریور 1403 ساعت 11:47 | 17.3K بازدید | 47 دیدگاه

ساویو روبرتو مقابل تیم نکونام بازی می‌کند

بخشش محرومیت ستاره خارجی قبل از دیدار با استقلال

با اعلام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، یک جلسه محرومیت باقی‌مانده ساویو روبرتو بخشیده شد.

بخشش محرومیت ستاره خارجی قبل از دیدار با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ساویو روبرتو، بازیکن خارجی استقلال خوزستان که در فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت، در پایان فصل قبل با محرومیت سه جلسه‌ای مواجه شد که باعث گردید او دو هفته ابتدایی لیگ جدید را از دست بدهد.

حالا و در آستانه دیدار با استقلال تهران، کمیته استیناف از صدور حکمی در خصوص پرونده این بازیکن خبر داده و اینکه جلسه سوم از محرومیت ساویو روبرتو تعلیق شده تا او بتواند در دیدار فردا تیمش را همراهی کند.

در واقع استدلال کمیته استیناف این بوده به دلیل نداشتن پرونده انضباطی و اعلام ندامت از سوی این بازیکن، یک جلسه محرومیت باقی‌مانده او تا آخر فصل به حالت تعلیق درآمده است.

در این حکم آمده است:

در خصوص درخواست باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت ساویو روبرتو جولیا فیگوریدو ناشی از محکومیت حاصل در دادنامه شماره 3414 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و 78 کمیته استیناف نظر به اینکه مشارالیه فاقد سابقه محکومیت در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می‌باشد و اعمال محرومیت مذکور موجب تنبه و ندامت وی گردیده است، لذا مستندا به ماده 107 مقررات انضباطی فوتبال قرار تعلیق اجرای یک جلسه محرومیت پایانی نامبرده تا پایان فصل 1403-1404 صادر و اعلام می‌شود در صورتی که در دوره تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به صدور حکم قطعی از ارکان قضایی فدراسیون شود محرومیت معلق به اجرا در خواهد آمد.

این رأی قطعی است.

دیدگاه‌ها