کد خبر : 2065372 | 07 شهریور 1403 ساعت 11:37 | 22.8K بازدید | 51 دیدگاه

انتخاب قاطع هواداران برای سرمربی تیم ملی والیبال!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جامعه هواداری این رشته محبوب انتخاب شد.

انتخاب قاطع هواداران برای سرمربی تیم ملی والیبال!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز ورزش سه در خبری اختصاصی اعلام کرد که از بین خاویر وبر و روبرتو پیاتزا یکی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب خواهد شد. هنوز یک هفته تا رسمی شدن قرارداد و اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران باقی مانده است که سایت ورزش سه یک نظرسنجی را در این باره برگزار کرد.

در این نظرسنجی از هواداران خواسته شد تا از بین روبرتو پیاتزا، خاویر وبر و مربی داخلی یکی را انتخاب کنند که هواداران انتخاب معناداری در این رأی‌گیری داشتند.

تا اینجا نزدیک به ۶۵ درصد کاربران به روبرتو پیاتزای ایتالیایی برای سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران رای دادند و او را در حال حاضر مناسب والیبال ایران دانسته‌اند. روبرتو پیاتزا که تمامی عمر خود را در کار مربی‌گری بوده است، در حال حاضر در تیم میلانو ایتالیا حضور دارد و با این تیم فصل قبل موفق به حضور در جام باشگاه‌های اروپا شد.

2073716

این سرمربی باتجربه قبل از المپیک نیز به تیم ملی والیبال ایران لینک شده بود، اما با توجه به شرایط عجیب و غریبی که برای تیم ملی والیبال ایران گذاشته بود و همچنین مخالفت چند پیشکسوت از نیمکت تیم ملی والیبال ایران دور شد.

باید دید فدراسیون والیبال ایران و شخص میلاد تقوی رییس فدراسیون، با کدام یک از این دو مربی تمام کرده است، شاید فدراسیون والیبال ایران هم همچون هواداران و کاربران ورزش سه به حضور روبرتو پیاتزا بر روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران رضایت داده است.

در این نظرسنجی همچنین خاویر وبر توانسته ۱۹.۸۶ آرای کاربران را به خود اختصاص دهد و مربی داخلی نیز ۱۴.۳۶ درصد رای آورد.

در صورت حضور روبرتو پیاتزا در تیم ملی والیبال ایران، فدراسیون باید جریمه‌ای را به فدراسیون والیبال ایتالیا بپردازد، زیرا با توجه به قانون سوپر لیگای ایتالیا مربیان حاضر در این لیگ حق ندارند در تیم ملی حضور داشته باشند مگر آنکه جریمه آن را بپردازند.

دیدگاه‌ها