کد خبر : 2065370 | 07 شهریور 1403 ساعت 11:29 | 89.3K بازدید | 192 دیدگاه

در هر پست دو بازیکن باکفایت داریم؛

درویش: نخواستیم ۵۰ میلیارد را در جوب بریزیم!

رضا درویش در مورد انتقاد هواداران پرسپولیس از نحوه بازیکن‌گیری باشگاه صحبت کرد.

درویش: نخواستیم ۵۰ میلیارد را در جوب بریزیم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از سوالات از رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در حاشیه مجمع این باشگاه در مورد این بود که به نظر هواداران، این تیم به انداره رقبا تقویت نشده و پرسپولیس در این تابستان نتوانست تیم خوبی ببندد. درویش در این خصوص گفت: ما فکر می‌کردیم اجرای دستورالعمل همگانی است و باید همه آن را انجام بدهند. نمی‌دانستیم که این هم مثل کارهای دیگرمان است و عمل نمی‌شود‌. سازمان‌های نظارتی زحمات زیادی می‌کشند و بازیکنان تیم‌های دیگر را از لیست درآوردند که به این امر نظارت می‌کنند.

او در مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم ما در هر پستی ارزنده هستند. ما دو بازیکن باکفایت در هر پست داریم‌. آنچنان که صحبت می‌کنند نیست و جو دلالی است که این‌ها را می‌گویند چون هیچوقت نتوانستیم با آنها رابطه خوبی برقرار کنیم. با سیستم دلالی بازیکن نگرفتیم. همه جا صحبتش است که فلان دلال، چهل پنجاه میلیارد از کنار فلان تیم گیرش آمده است. از تیم ما این موضوع گیرشان نیامده و برنمی‌تابند که یک مدیر پول‌های بیت المال را توی جوب نریزد و به تاراج نگذارد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: وقتی یک سود را که وجاهت ندارد قطع می‌کنی، باید منتظر باشی که از احساسات پاک هواداران سوءاستفاده کنند. ما در همه جناح‌ها بازیکنان بسیار خوبی داریم و گاهی باید ستاره‌هایمان را با قانون جدید بیرون از لیست بگذاریم. ظرف چند روز آینده یک بازیکن جذب می‌کنیم که تیم تکمیل شود‌.

دیدگاه‌ها