کد خبر : 2065369 | 07 شهریور 1403 ساعت 11:10 | 5.3K بازدید | 72 دیدگاه

وی‌ای‌آر بود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد؛

خادم‌پور: دو اشتباه برد ما مقابل سپاهان را گرفت

مدافع خیبر خرم‌آباد می‌گوید این تیم تنها به دلیل اشتباهات داوری سه امتیاز دیدار با سپاهان را از دست داده است.

خادم‌پور: دو اشتباه برد ما مقابل سپاهان را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سینا خادم‌پور، مدافع سابق استقلال، دومین فصل حضور خود در خیبر خرم‌آباد را پشت سر می‌گذارد. او فصل گذشته همراه با این تیم در لیگ یک حضور داشت و حالا بار دیگر به لیگ برتر بازگشته است. خادم‌پور در خصوص شرایط خیبر گفت: ما جزء تیم‌هایی بودیم که زود شروع کردیم و بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شویم. به عنوان تیمی که از لیگ یک آمده و تغییرات زیادی داشته، شروع خیلی خوبی داشتیم. ما توانستیم بازی اولمان را خارج از خانه با پیروزی و سه امتیاز به پایان برسانیم.

او با اشاره به بازی با سپاهان ادامه داد: در بازی با سپاهان هم خیلی خوب مدیریت کردیم و در نیمه اول توانستیم برنده بازی باشیم. سپاهان هم تیم خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد، اما با منطق و استراتژی کادرفنی توانستیم تیم خوب سپاهان را مدیریت کنیم، اما در دو صحنه منجر به گل ما اشتباه داوری وجود داشت. البته داوری جزئی از فوتبال است، اما اگر VAR بود ما می‌توانستیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. روز بازی با سپاهان، روز خوش شانسی و روز خیلی خوب ما از لحاظ تمرکزی و فوتبالی بود و ما منطقی بازی می‌کردیم، ولی داوری روی دو صحنه اشتباه کرد و ما در دقایق آخر، بازی را واگذار کردیم.

خادم‌پور در خصوص حضور خود در خیبر خرم‌آباد عنوان کرد: من پارسال به تیم خوب خیبر اضافه شدم و توانستم خودم را با بچه‌ها هماهنگ کنم. شرایط بدنی ایده‌آلی داشتم و در این تیم با کمک کادرفنی و بچه‌ها توانستم جزئی از این خانواده بزرگ باشم و به تیم کمک کنم. در حال حاضر هم تمرکز کرده‌ایم تا وظایف‌مان را به خوبی انجام بدهیم و بتوانیم با یک رتبه خوب دل هواداران‌مان را شاد کنیم و عاقبت به خیر شویم.

2073715

مدافع خیبر در مورد تقابل فردای این تیم برابر ذوب‌آهن نیز گفت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های باریشه و قدیمی فوتبال ایران است. ما بازی‌های ذوب‌آهن را دیده‌ایم و از لحاظ تاکتیکی آنها را بررسی کرده‌ایم و بر اساس آن تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم و برنامه خاص خودمان را داریم. بازی در خانه خودمان است و امیدواریم مثل بازی قبل هواداران بیایند و حمایت کنند. فکر می‌کنم در بازی قبل خیلی هواداران‌مان را امیدوار کردیم و برابر تیم خوب سپاهان، خیلی خوب و منطقی بازی کردیم. امیدوارم در این بازی هم با همین استراتژی بتوانیم در خانه دل هواداران‌مان را شاد کنیم و با شش امتیاز برای ادامه لیگ آماده شویم.

او سپس به تمجید از هواداران خیبر پرداخت و گفت: هواداران ما همیشه در خانه و خارج از خانه برایمان سنگ تمام گذاشته‌اند و یار دوازدهم ما هستند. ما واقعا به بودن آنها افتخار می‌کنیم و برایشان می‌جنگیم و می‌دانیم در چه تیمی هستیم و باید با چه شور و هیجانی بازی کنیم تا هوادار را راضی به خانه بفرستیم.

خادم‌پور در مورد مردم خرم‌آباد و زندگی در این شهر عنوان کرد: خرم‌آباد شهر توریستی و باقدمتی است. اینجا شهر چهارفصل است و زندگی در آن لذت‌بخش است. لرتبارها خیلی خوش قلب و مهمان‌نواز هستند. واقعا لذت می‌بریم و به بودن‌شان افتخار می‌کنیم. امیدوارم ما هم بتوانیم به عنوان مهمان، هواداران را خوشحال کنیم.

این بازیکن در پایان گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در این بازی با حمایت هواداران و تمرکز و تلاش خودمان یک نتیجه خیلی خوب به دست بیاوریم. پس از این بازی، لیگ مدتی تعطیل است و می‌توانیم هماهنگ‌تر شویم و پرقدرت‌تر به ادامه لیگ برویم.

دیدگاه‌ها