کد خبر : 2065367 | 07 شهریور 1403 ساعت 11:18 | 29.9K بازدید | 17 دیدگاه

حمله هواداران پورتو به کونسیسائو: برو و دیگر برنگرد!

جدایی فرانسیسکو کونسیسائو به هیچ وجه به مذاق هواداران پورتو خوش نیامده است.

حمله هواداران پورتو به کونسیسائو: برو و دیگر برنگرد!

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب ویتور برونو به عنوان سرمربی جدید پورتو باعث شده بود که بسیاری معتقد باشند که جدایی کونسیسائو از پورتو با توجه به اینکه پدرشان نیمکت این تیم را ترک کرده بود اجتناب‌ناپذیر به نظر برسد.

اما ظاهرا هواداران پورتو انتظار چنین اتفاقی را نداشتند و از اینکه او تصمیم گرفت پورتو را ترک کند و راهی یوونتوس شود، بسیار ناراحت و عصبانی هستند و پیام‌های آزاردهنده بسیاری را خطاب به این بازیکن ۲۱ ساله در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

2073713

یکی از آنها نوشت: «باشگاه پورتو کار درستی کرد که ویدیویی برای خداحافظی با فرانسیسکو کونسیسائو منتشر کرد، چه ما خوش‌مان بیاید و چه نه، او بازیکنی بود که تاثیرگذار بود و با حرفه‌ای‌گری از پیراهن این تیم دفاع کرد. لطفا دیگر برنگرد. خداحافظ!»

هوادار دیگری اضافه کرد: «امیدوارم که دوران حرفه‌ای فوتبالش به اندازه غرور خودش و پدرش بزرگ باشد. امیدوارم که دیگر هرگز با این پیراهن به میدان نرود.»

یک کاربر دیگر اظهار داشت: «هیچکس نمی‌خواهد چیزی درباره این موش یا پدر خونخوارش بداند. فابیو ویرا را زودتر معرفی کنید. جالب است بدانید که این دومین باری است که او پورتو را ترک می‌کند.»

با این حال، بعضی از هواداران پورتو هم سعی کردند که از این بازیکن دفاع کنند. یکی از آنها نوشت: «داشتن چنین هوادارانی باعث تاسف است... موفق باشی فرانسیسکو! جای تو قطعا خالی است.»

یک هوادار دیگر هم نوشت: «با بهترین آرزوها برای کونسیسائو! امیدواریم که گل‌های زیادی به ثمر برساند و زیاد بازی کند و در نهایت با ۳۰ میلیون یورو در یوونتوس ماندنی شود. ما در پورتو قدرنشناس و بدرفتار نیستیم.»

دیدگاه‌ها