کد خبر : 2065365 | 07 شهریور 1403 ساعت 11:00 | 53.2K بازدید | 84 دیدگاه

جوان مصدوم، فلیک را در هم شکست

وضعیت رختکن باسلونا: شبیه مراسم تشییع جنازه!

مصدومیت مارک برنال ضربه بزرگی به این ستاره جوان بارسلونا و برنامه و ترکیب هانسی فلیک خواهد زد.

وضعیت رختکن باسلونا: شبیه مراسم تشییع جنازه!

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک پس از پیروزی ۱-۲ بارسلونا برابر رایو وایه‌کانو در نشست خبری گفت: «این پیروزی غم‌انگیزی است. هیچکس در رختکن خوشحال نبود.»

و این حرف کاملا درست بود. هیچکس نمی‌توانست اتفاقی که در دقایق پایانی برای مارک برنال رخ داد را فراموش کند. خبری ویران کننده به رختکن رسیده بود که آنچه همه در زمین دیده بودند را تایید می‌کرد. این بازیکن نتوانست پس از برخوردی که با یکی از بازیکنان حریف داشت به بازی ادامه دهد و مجبور شد زمین را ترک کند. این اتفاق در حالی رخ داد که فلیک تعویض دیگری هم نداشت و بارسا مجبور شد بازی را با ۱۰ بازیکن به پایان برساند.

این هافبک جوان نیاز به کمک پزشکان برای رفتن به رختکن داشت و نمی‌توانست پایش را روی زمین بگذارد. همه در همان زمان هم نگران این بودند که بدترین اتفاق ممکن رخ داده باشد. برنال که برای سومین بار در این فصل در ترکیب بارسا به میدان رفته بود، با پارگی رباط صلیبی زانوی چپش رؤیایش را از دست رفته می‌بیند.

2073709

مراسم عزاداری واقعی در رختکن در جریان بود. برنال و خانواده‌اش ویران شده بودند. این بازیکن به شدت اشک می‌ریخت و همه سعی داشتند به او دلداری بدهند، حتی با اینکه می‌دانستند غیرممکن است، اما تلاشی بیهوده داشتند. پزشکان با صداقت و واقع‌گرایی به او هشدار داده بودند که این مصدومیت بسیار بد به نظر می‌رسد.

این بازیکن حالا باید با حضور دوباره در ترکیب بارسا در این فصل خداحافظی کند، از این بدشانس‌تر نمی‌شود بود. پیام‌های حمایتگرانه هم‌تیمی‌ها پس از بازی به سوی او سرازیر شد. اولین کسانی که برای او آرزوی بازگشتی سریع و خوب داشتند پدری، گاوی و اولمو بودند که در این پیام‌ها مدعی شدند که مطمئن هستند برنال قدرتمندتر بازخواهد گشت.

2073707

برنال موفق شده بود اعتماد کامل فلیک را به خود جلب کند و برای سومین بار در ترکیب بارسا به میدان برود. این مربی آلمانی معتقد بود که این الماس آکادمی کیفیت و توانایی لازم برای درخشش در پست هافبک دفاعی را دارد. او در همین چند دیدار نشان داده بود که از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی یک بازیکن باتجربه در میدان حاضر می‌شود و نشان داده بود که از دی‌ان‌ای معروف بازیکنان خط میانی بارسا بهره می‌برد.

او حالا ضربه سختی خورده است، اما باید به زودی از جایش بلند شود. همه باشگاه بارسا در کنارش هستند و می‌تواند از تجربیات بازیکنی مانند گاوی که شرایط مشابهی را تجربه کرده است استفاده کند. بارسا بدون برنال در پست هافبک دفاعی آسیب‌پذیر خواهد بود و حالا باید فکری به حال این موضوع کند.

دیدگاه‌ها