کد خبر : 2065356 | 07 شهریور 1403 ساعت 10:02 | 35.3K بازدید | 62 دیدگاه

نگرانی بارسا برای پدری: زخم ترسناک (عکس)

خطایی که شب گذشته روی پدری انجام شد نگرانی مدیران و کادر فنی بارسلونا را به همراه داشت.

نگرانی بارسا برای پدری: زخم ترسناک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سوم رقابت‌های فصل جدید لالیگا در ورزشگاه خانگی رایو وایه‌کانو مهمان این تیم بود و موفق شد با نتیجه ۱-۲ حریف را از سر راه بردارد و نهمین امتیازش از شروع این فصل را در این مسابقات به دست آورد.

پدری که فصل گذشته روزهای سختی را به دلیل مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدتش پشت سر گذاشته بود در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و موفق شد گل تساوی بخش آنها را هم در دقیقه ۶۰ روی پاس گلی که رافینیا برایش ارسال کرده بود به ثمر برساند تا بار دیگر ارزش و اهمیتش را برای این تیم نشان داده باشد.

او در جریان این بازی برخوردی با یکی از بازیکنان حریف داشت که باعث نگرانی و ترس هواداران بارسا و همچنین مدیران و اعضای کادر فنی با توجه به سابقه مصدومیت او شد اما مشکلی وجود نداشت و هانسی فلیک هم پس از پایان بازی تایید کرد که او شرایط خوبی دارد و مشکلی به وجود نیامده است.

اما انتشار تصاویری از پای بانداژشده او و همچنین زخمی که بر اثر این برخورد روی پایش ایجاد شده، باعث هراس هواداران بارسا شده است. بسیاری از آنها معتقد هستند که او نباید در بازی بعدی حضور داشته باشد و به خاطر ممانعت از تکرار مصدومیتش باید حداقل یک بازی استراحت کند.

2073692
2073693

دیدگاه‌ها