کد خبر : 2065351 | 07 شهریور 1403 ساعت 09:28 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک تورنمنت پرستاره: تکرار خاطره جذاب المپیک

تورنمنتی قرار است برگزار شود که هشت فینالیست المپیک در آن حضور دارند.

یک تورنمنت پرستاره: تکرار خاطره جذاب المپیک

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده جهان والیبال شاهد یک تورنمنت چهار جانبه جذاب خواهد بود که یکی از جذابیت‌های آن حضور هشت فینالیست المپیک پاریس خواهد بود.

این تورنمنت به مدت دو روز در شهر لوبین لهستان برگزار خواهد شد و چهار تیم لوک لوبین، یاستربسکی ونگل، آسکو رسوویا از لهستان و پروجا از ایتالیا در آن حضور دارند.

بلیت‌های این تورنمنت چهار جانبه به سرعت به فروش رفته است، زیرا قبلاً هرگز چنین تورنمنت دوستانه بین المللی والیبال قدرتمندی در لهستان برگزار نشده بود. همچنین اتفاق بزرگی که قرار است در این مسابقات بیفتد حضور ویلفردو لئون برای اولین بار با پیراهن لوک لوبین خواهد بود.

بنجامین تونیوتی، تیموتی کارل، لوکاش کاژمارک، توماژ فورنال و نوربرت هوبر از یاستربسکی ونگل، ویلفردو لئون از لوک لوبین کمیل سمنیوک از پروجا ایتالیا، و پاول زاتورسکی از آسکو رسوویا هشت بازیکنی هستند که همین چند روز پیش در فینال المپیک پاریس حضور داشتند و حالا در این تورنمنت چهارجانبه به میدان خواهند رفت.

در این مسابقات، ابتدا در مرحله نیمه نهایی آسکو رسوویا به مصاف یاستربسکی و همچنین لوک لوبین با پروجا دیدار خواهند کرد و برندگان این دو دیدار فینال را برگزار می‌کنند. جدال ویلفردو لئون با تیم سابقش پروجا نیز از نکات جالب این رقابت‌ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها