کد خبر : 2065349 | 07 شهریور 1403 ساعت 09:29 | 19.7K بازدید | 18 دیدگاه

خوشحالی پدری از گل اولمو: قرار است خوش بگذرد

پدری از حضور و گلزنی دنی اولمو در ترکیب بارسلونا بسیار خوشحال و هیجان‌زده به نظر می‎‌رسد.

خوشحالی پدری از گل اولمو: قرار است خوش بگذرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سوم فصل جدید رقابت‌های لالیگا برابر رایووایه‌کانو به میدان رفت و موفق شد در ورزشگاه خانگی حریف این تیم را در حضور هوادارانش با نتیجه ۱-۲ شکست دهد تا در سومین دیدار متوالی در این فصل به پیروزی رسیده باشد.

شاگردان هانسی فلیک گل اول را در این بازی دریافت کرده بودند، اما پدری موفق شد در دقیقه ۶۰ و روی پاس گل رافینیا بازی را به تساوی بکشاند و این اولمو بود که پس از ورودش به زمین در نیمه دوم موفق شد در دقیقه ۸۲ گل دوم و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند.

پدری پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره درخشش اولمو اظهار داشت: «من نمی‌توانستم برای بازی کردن کنار اولمو صبر کنم. او بازیکنی باورنکردنی و عالی است. من اطمینان دارم که ما قرار است کنار هم خیلی خوش بگذرانیم.»

این اولین بازی اولمو با پیراهن بارسلونا بود و این گلزنی برای او و هم‌تیمی‌هایش اهمیت بسیار زیادی داشت و به این بازیکن اعتماد به نفس زیادی برای ادامه مسیر در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد داد و به نظر می‌رسد که تلاش بی‌وقفه مدیران این باشگاه برای ثبت قرارداد او بی‌دلیل نبوده است.

دیدگاه‌ها