کد خبر : 2065348 | 07 شهریور 1403 ساعت 09:23 | 31K بازدید | 36 دیدگاه

یامال تحمل انتقاد ندارد: صفحه‌ات را پاک کن!

لامین یامال واکنش عجیبی به انتقاد از عملکرد بارسلونا در دیدار برابر رایو وایه‌کانو نشان داد.

یامال تحمل انتقاد ندارد: صفحه‌ات را پاک کن!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سوم رقابت‌های فصل جدید لالیگا در ورزشگاه خانگی رایو وایه‌کانو روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند دیگر را هم در این فصل به دست آورد تا ۹ امتیازی شود.

یامال مثل همیشه در این بازی هم عملکرد خوبی را برای تیمش به نمایش گذاشت و تاثیرگذار بود و توانست در دقیقه ۸۲ پاس گل دوم را برای دنی اولمو که اولین دیدارش با پیراهن بارسا را تجربه می‌کرد ارسال کند و زمینه‌ساز گلزنی این ستاره اسپانیایی شود تا باز هم نقش مهمی را برای آنها ایفا کرده باشد.

2073690

اما به نظر می‌رسد که این ستاره جوان بارسا خیلی طاقت و تحمل انتقادات را ندارد. یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک ویدیویی را منتشر کرد و در آن مدعی شده بود که بارسا در این بازی نمایش چندان درخشانی نداشته و انتقادهایی را از سبک بازی این تیم مطرح کرده بود.

این اتفاق اصلا به مذاق لامین یامال خوش نیامد که معتقد است بارسلونا تحت هدایت فلیک عالی بازی می‌کند و نتوانست به این پست واکنش نشان ندهد. او در پیامی برای منتشر کننده این پست پس از چند شکلک خنده نوشت: «صفحه‎‌ات را پاک کن!» 

دیدگاه‌ها