کد خبر : 2065346 | 07 شهریور 1403 ساعت 08:26 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تعبیر خاص یک ستاره والیبال از رقابت‌های المپیک

ستاره والیبال اسلوونی درباره رقابت‌های المپیک پاریس صحبت کرد.

تعبیر خاص یک ستاره والیبال از رقابت‌های المپیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال اسلوونی در المپیک پاریس عملکردی استثنایی‌ در دور مقدماتی داشت، ولی نتوانست این عملکرد را در مرحله یک چهارم نهایی تکرار کند و با شکست مقابل لهستان از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

کلمن چبول قدرتی‌زن این تیم یکی از بهترین‌های کشورش در المپیک بود. او در مورد عملکرد اسلوونی در المپیک و حذف مقابل لهستان علی‌رغم داشتن برتری در دور مقدماتی نسبت به این تیم گفت: "می‌دانستیم که لهستان ممکن است بهترین والیبال خود را در دور مقدماتی انجام ندهد، ما هم به نوبه خود مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم، با این حال در مرحله یک چهارم نهایی لهستانی‌ها بهتر از دور مقدماتی بازی کردند. دفاع و حمله آنها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید.

با چنین عملکرد خوب لهستانی‌ها، حفظ سطح خودمان به اندازه کافی برای مقابله با آنها و بردن یک ست دیگر برای ما دشوار بود که ما را به ست پنجم می‌رساند. به هر حال این یک ورزش است و گاهی باید بازی بسیار خوب حریف را قبول کرد. لهستانی‌ها سزاوار تبریک هستند که سرانجام پس از سال‌ها انتظار، مدال المپیک را به خانه آوردند."

2073688

چبول همچنین در مورد جو المپیک پاریس و هم‌چنین حضور بهترین‌های جهان در این تورنمنت گفت: "برای من و هم تیمی هایم، این اولین تجربه از این دست بود، اما این چیزی است که دوست داریم دوباره تجربه کنیم. قطعاً فصل بعد به زمان نیاز دارم تا در نهایت در تابستان استراحت کنم، اما خواهیم دید که آینده چه چیزی را نشان خواهد داد. بازی‌های پاریس شگفت انگیز بود. خیلی خوب است که می‌توانید بهترین‌های رشته‌هایشان را از نزدیک در یک مکان ببینید. هنگام قدم زدن در دهکده المپیک یا حتی در غذاخوری یا سالن بدنسازی، می‌توانید با ورزشکاران برجسته‌ای از کشورهای مختلف آشنا شوید. این یک تجربه خوب و چیزی است که برای مدت طولانی در یادها خواهد ماند. البته از نظر آمادگی و تمرکز، تورنمنت کاملاً متفاوتی با مسابقات جهانی والیبال، قهرمانی اروپا یا لیگ ملت‌هاست. المپیک چیزی است که مردم واقعاً رؤیای آن را دارند و واقعاً یک رویداد شگفت انگیز است."

گفتنی است کلمن چبول این فصل در تیم آسکو رسوویا لهستان توپ خواهد زد، او می‌گوید پلاس لیگا لهستان هر فصل از فصل قبل قوی‌تر می‌شود و در حال حاضر بهترین لیگ جهان است.

دیدگاه‌ها