کد خبر : 2065342 | 07 شهریور 1403 ساعت 01:57 | 34.3K بازدید | 42 دیدگاه

فلیک: مصدومیت مارک برنال شبم را خراب کرد

هانسی فلیک؛ سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی مقابل رایو وایه‌کانو، از مصدومیت مارک برنال؛ ستاره جوان تیمش، ابراز ناراحتی کرد.

فلیک: مصدومیت مارک برنال شبم را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته سوم را هم با پیروزی به پایان رساند و حالا با ۹ امتیاز، تمام امتیازات ممکن را به دست آورده است. آنها امشب رایو وایه‌کانو را در دیداری جذاب و دشوار ۲-۱ شکست دادند و با پیروزی به خانه برخواهند گشت. با این‌حال این پیروزی برای بارسایی‌ها چندان شیرین نبود و مصدومیت مارک برنال؛ ستاره جوان، باعث ناراحتی اعضای این تیم شد. پس از بازی، هانسی فلیک درباره عملکرد تیمش و آسیب‌دیدگی برنال صحبت کرد.

او گفت: «در نیمه اول ما خوب نبودیم. ما نتوانستیم فشار لازم را اعمال کنیم. اما در نیمه دوم توانستیم تغییراتی ایجاد کنیم و پیروزی بسیار ارزشمندی کسب کنیم.»

2073677

او همچنین درباره مصدومیت برنال گفت: «مصدومیت برنال خوب به نظر نمی‌رسد. منتظر نتایج آزمایش‌ها خواهیم بود. دیدن او در رختکن با آن وضعیت دردناک بود زیرا او بسیار خوب بازی می‌کرد. فقط می‌خواهم به او دلگرمی بدهم. وضعیت او را که دیدم حالم بد شد. از پیروزی خوشحالم، اما اگر او مصدوم نمی‌شد امشب خوشحال‌تر بودم.»

فلیک همچنین به عملکرد دفاعی تیم اشاره کرد و گفت: «ما خوب دفاع کردیم، اما کامل نبود. رایو تیم بسیار خوبی است و بازیکنان سریعی دارد. دفاع کردن مقابل آن‌ها آسان نیست. به طور کلی، از نیمه دوم بیشتر راضی هستم تا نیمه اول.»

فلیک همچنین به تصمیمات درست تیم اشاره کرد و گفت: «ما تصمیمات درست زیادی در زمین گرفتیم و این نشانه خوبی است. اکنون ۹ امتیاز داریم، اما همیشه اینطور نخواهد بود. ما همه چیز را تحلیل می‌کنیم. شنبه بازی بعدی است و باید بهتر از نیمه اول بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها