کد خبر : 2065338 | 07 شهریور 1403 ساعت 06:53 | 7.8K بازدید | 6 دیدگاه

قول تونالی به هواداران نیوکسل بعد از پایان محرومیت

ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی نیوکسل، از هواداران این تیم بابت حمایت از او در ۱۰ ماه اخیر تشکر کرد‌.

قول تونالی به هواداران نیوکسل بعد از پایان محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام محرومیت ۱۰ ماهه ساندرو تونالی به پایان رسید و طبق گفته ادی هاو، سرمربی کلاغ‌ها، تونالی از این پس می‌تواند در ترکیب نیوکسل به میدان برود.

این بازیکن در ماه اکتبر ۲۰۲۳ و به علت اثبات شرط‌بندی‌اش در رقابت‌های سری آ، با محرومیت ۱۰ ماهه مواجه شده بود. بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا اما باانگیزه‌تر از قبل به قصد جبران دوران محرومیتش به تمرینات نیوکسل برگشته و احتمال دارد در دیدار فردا شب تیمش مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه، بعد از ۳۰۰ روز به میدان برود.

تونالی بعد از اتمام محرومیتش در گفتگو با رسانه رسمی نیوکسل گفت: "۱۰ ماه است که برای فرا رسیدن چنین روزی لحظه شماری می‌کنم. نمی‌خواهم گذشته را بازگو کنم و نگاهم تنها به آینده است تا این عقب‌افتادگی را خیلی زود جبران کنم. احساس می‌کنم بازیکن جدیدی هستم و قرار است برای اولین بار با پیراهن نیوکسل به میدان بروم. از اینکه هنوز عضوی از نیوکسل هستم، بسیار خوشحالم.

هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که این چنین پای بازیکنی که محروم شده است بماند. اما اینجا همه ارکان باشگاه علی‌الخصوص هواداران در این دوران همه جوره از من حمایت کردند. مطمئن باشید با تمام توان برای جبران زحمات و حمایت‌های شما تلاش خواهم کرد. قطعا بهترین عملکرد ممکن را از من خواهید دید‌."

دیدگاه‌ها