کد خبر : 2065335 | 07 شهریور 1403 ساعت 01:26 | 57K بازدید | 142 دیدگاه

اولین گل بعد از ۱۵ دقیقه

ناجی بارسا به موقع رسید: دنی اولمو

دنی اولمو، در نخستین بازی خود با پیراهن بارسلونا در لالیگا نمایش درخشانی داشت و موفق به گلزنی شد.

ناجی بارسا به موقع رسید: دنی اولمو

به گزارش "ورزش سه"،‌ در هفته‌ای که خیلی از ستارگان جدید تیم‌های اروپایی در نخستین بازی خود گلزنی کردند، دنی اولمو نیز از این قاعده مستثنی نشد و گل شیرین سه امتیازی بارسلونا مقابل رایو وایکانو را به ثمر رساند.

ستاره ۲۶ ساله کاتالان‌ها که بعد از درخشش در رقابت‌های یورو به همراه تیم ملی اسپانیا، بعد از کش و قوس‌های فراوان از لایپزیگ راهی بارسلونا شد. او بعد از آنکه هفته گذشته به دلیل ثبت نشدن قراردادش نتوانست در ترکیب بارسلونا به میدان برود، سرانجام امشب نخستین بازی خود با پیراهن آبی و اناری‌ها را تجربه کرد و اولین گلش را نیز به ثمر رساند‌.

2073671

دنی اولمو این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما بعد از شکست یک گله بارسلونا در پایان نیمه نخست، به عنوان اولین تعویض بارسا به جای فران تورسی به زمین آمد که اصلا شب خوبی را پشت سر نگذاشته بود.

از همان شروع نیمه دوم و با ورود اولمو به زمین، وزن تهاجمی شاگردان فلیک بالا رفت و این تیم با حملات پی‌درپی روی دروازه میهمان، سرانجام در شصتمین دقیقه بازی توسط پدری به گل مساوی دست یافت.

ویدئو: 351383

۱۰ دقیقه بعد از این گل، بارسلونا بار دیگر به گل رسید اما خطای ژول کنده پیش از به ثمر رسیدن گلِ رابرت لواندوفسکی، کام بارسایی‌ها را تلخ کرد چرا که داور بعد از بازبینی صحنه تصمیم به رد کردن این گل گرفت.

ویدئو: 351384

کاتالان‌ها که به هیچ عنوان قصد امتیاز از دست دادن در فصل جدید را نداشتند، شدت حملات خود را بیشتر و بیشتر کردند. این بار نوبت لامین یامال بود که از سمت چپ زمین حریف، به قلب خط دفاعی وایکانو بزند و با پاس رو به بیرون خود، دنی اولمو را صاحب توپ کند. اولمو نیز بلافاصله بعد از استپ، با ضربه فنی پای چپ خود، گل پیروزی بخش بارسلونا در این بازی را در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

2073664

شروع اولمو با بارسلونا می‌توانست از این هم رویایی‌تر شود اما مهاجم این تیم قدر ارسال بی‌نظیر اولمو را ندانست و این توپ از دست رفت. درنهایت بازی با برتری تکراری ۲-۱ شاگردان هانسی فلیک در سومین بازی فصل به پایان رسید.

عملکرد درخشان اولمو تنها در عرض ۴۵ دقیقه،‌ نوید ظهور ستاره‌ای جدید در ترکیب دگرگون شده بارسلونا را می‌دهد. بنظر می‌رسید تیم جذاب هانسی فلیک با وجود بردهای خفیف، حرف‌های زیادی در این فصل برای گفتن دارد.

دیدگاه‌ها