کد خبر : 2065330 | 07 شهریور 1403 ساعت 00:58 | 23.9K بازدید | 21 دیدگاه

تیمی که هشت دروازه‌بان دارد؛

فرار کپا از جنگل تاریک چلسی!

چلسی که معمای تابستانی خاص خود را با تیمی پر از فوتبالیست تجربه می‌کند، باید به سبک کردن تیمش ادامه دهد.

فرار کپا از جنگل تاریک چلسی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از انتقال فیلیپ یورگنسن به چلسی، این باشگاه لندنی و خنک بلژیک برای انتقال مایک پندرس به توافق رسیدند. آبی‌های لندن برای خرید این دروازه‌بان 19 ساله، پیشنهادی به ارزش 20 میلیون یورو ارائه کردند و هزینه این بازیکن نیز به بودجه عجیبی که آنها در این تابستان برای جذب بازیکن خرج کرده‌اند اضافه شد. به این ترتیب تعداد دروازه‌بانان تحت مالکیت چلسی به 8 بازیکن رسید.

رابرت سانچز، فیلیپ یورگنسن، دیوردجه پتروویچ، مارکوس بتینلی، لوکاس برگستروم و مایک پندرس، ادی بیچ و کپا هشت دروازه‌بانی هستند که تحت قرارداد چلسی قرار دارند.

1968571

در این شرایط کپا راه پیوستن به بورنموث را در پیش گرفته تا ماجراجویی جدیدی را در این تیم آغاز کند و مدیران باشگاه لندنی هم امیدوار به تمدید قرارداد این سنگربان برای یک فصل دیگر و درخشش احتمالی او در فصل جاری هستند تا بتوانند از فروش او درآمدی هم کسب کنند.

پیش از این، تیم لندنی در حال بررسی چندین فرمول برای اجتناب از واگذاری این دروازه‌بان در تابستان آینده بود که قراردادش به انتها می‌رسد. همچنین در بورنموث این امیدواری برای کپا وجود دارد تا بار دیگر رویای بازگشت به برنابئو را  در سر بپروراند و خاطره تلخ فصل گذشته که پس از لونین و کورتوآ سنگربان سوم رئال بود را فراموش کند.

گفتنی است چلسی طی ۶ فصل اخیر بیش از ۱8۰ میلیون پوند برای خرید دروازه‌بان هزینه کرده و باید دید در رابطه با کپا سرنوشت چطور نوشته می‌شود.

دیدگاه‌ها