کد خبر : 2065324 | 07 شهریور 1403 ساعت 08:33 | 17.3K بازدید | 48 دیدگاه

رقابت عارفانه در تراکتور: آقاسی و غلامی!

تیم فوتبال تراکتور بنیه دفاعی بسیار خوبی را در لیگ بیست و چهارم دارد.

رقابت عارفانه در تراکتور: آقاسی و غلامی!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که فصل گذشته با شجاع و آقاسی در دفاع مرکزی شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، حالا در فصل جدید هم با این زوج کار خود را آغاز کرده است. این دو بازیکن که هماهنگی ویژه و قابل‌توجهی نیز با یکدیگر دارند، در دیدار با پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و چند بار مهاجمان پرسپولیس را از زدن ضربه نهایی ناکام گذاشتند.

البته نمایش درخشان این دو بازیکن تنها در بخش دفاعی نبود و آنها در بخش تهاجمی هم به تیم اسکوچیچ کمک کردند. شجاع یک گل زد و آقاسی هم چند بار با پاس‌های در عمق، توانایی خود در بازی‌سازی را به نمایش گذاشت که شاید در کمتر مدافعی دیده شود.

نکته جالب اینکه عارف آقاسی در نیمه اول می‌توانست با ضربه سر خود دروازه الکسیس گندوز را باز کند و قفل دروازه این تیم را بشکند اما بدشانس بود که گلر الجزایری با واکنشی فوق‌العاده جلوی گل او را گرفت.

2073649

البته تراکتور این فصل دو مدافع ذخیره سرشناس هم دارد: عارف غلامی و علیرضا آرتا. غلامی که همنام آقاسی است، به تازگی در تمرینات تیم تراکتور شرکت کرده و البته پشت سد محکم زوج طلایی تیم تراکتور باقی مانده اما احتمالا در این فصل طولانی او هم فرصت خود را به دست خواهد آورد.

2073650

دیدگاه‌ها