کد خبر : 2065322 | 07 شهریور 1403 ساعت 08:13 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

تدارک همه جانبه قطر برای حریف دوم ایران

عنابی‌ها به دنبال بهترین آماده‌سازی برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی هستند.

تدارک همه جانبه قطر برای حریف دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر به تمرینات روزانه خود در ورزشگاه بین المللی خلیفه ادامه می‌دهد تا برای رویارویی با امارات در 5 سپتامبر (15 شهریور) در ورزشگاه احمد بن علی در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در آمریکا، کانادا و مکزیک آماده شود و با هدایت مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی مشغول آماده‌سازی است.

بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ملی قطر قرار گرفتند، با توجه به تعطیلی لیگ ستارگان روز دوشنبه یک جلسه تمرینی سبک را برگزار کردند و دیروز؛ سه‌شنبه هم فشار تمرینی را زیر نظر لوپز بالاتر بردند تا به بهترین سطح آمادگی برای بازی آینده مقابل امارات برسند و شروع پرقدرتی با کسب پیروزی در مرحله مقدماتی جام جهانی داشته باشند.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر سعی دارد در تمرینات بهترین نفرات و ترکیب را انتخاب کند و برای رقابت حساس آینده مقابل امارات انتخاب کند و نمایش پرقدرتی در این رقابت‌ها داشته باشند.

امارات که دومین حریف تیم ملی ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026 است و روز بیستم شهریورماه به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد رفت، کار سختی در نخستین بازی خود برابر تیم قطر دارد، چرا که عنابی‌ها زودتر از همه آماده‌سازی را شروع کرده‌اند و سعی دارند سهمیه بگیرند.

تیم ملی قطر در دو مسابقه رسمی اخیرش که مقابل افغانستان و هند قرار گرفت و یک تساوی و یک پیروزی بدست آورد و سهمیه حضور در جام ملت‌های آسیا 2027 را کسب کرد، بازی دیگری انجام نداد و قرار است پانزدهم شهریورماه در مقدماتی جام جهانی به مصاف امارات برود.

دیدگاه‌ها