کد خبر : 2065316 | 07 شهریور 1403 ساعت 07:25 | 53.1K بازدید | 34 دیدگاه

فاجعه‌ مندی تقدیم به پرسپولیس و استقلال!

دروازه‌بان مطرح الاهلی مقصر اصلی شکست تیمش مقابل الفتح بود.

فاجعه‌ مندی تقدیم به پرسپولیس و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، ادوارد مندی که پس از دوران درخشان در چلسی با انتقالی 18/5 میلیون یورویی به الاهلی عربستان پیوست و انتقال خبرسازی در تابستان 2023 به جمع سعودی‌ها داشت، سال گذشته نتوانست افتخاری همراه با باشگاهش به دست بیاورد که در فصل جدید نیز فعلا اوضاع بر وفق مرادش پیش نمی‌رود.

این ستاره سنگالی پس از اینکه در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان سه شوت در چارچوب دروازه‌اش را مهار کرد و نقش موثری در پیروزی دو بر صفر الاهلی مقابل العروبه داشت، در دومین بازی فصل برابر الفتح فاجعه‌بار ظاهر شد و با وجود اینکه دو ضربه را گرفت، یک گل عجیب خورد.

ادوارد مندی در دومین بازی فصل الاهلی در لیگ عربستان مقابل الفتح که خارج از خانه کار می‌کردند، شوت نه چندان پرقدرت و کم‌دقت خورخه جانینی از فاصله حدودا 30 متری را قصد داشت در حالت درازکش مهار کند که واکنش عجیب او روی این صحنه موجب شد تا توپ تبدیل به گل شود و تیمش یک بر صفر عقب بیفتد.

2073636

الاهلی که یکی از حریفان پرسپولیس و استقلال ایران در مرحله گروهی لیگ نخبگان است و روز بیست و ششم شهریورماه هم در نخستین بازی آسیایی باید برابر سرخ‌پوشان قرار بگیرد، گل عجیبی مقابل الفتح دریافت کرد تا در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب شوند و نتوانند امتیاز بگیرند.

دیدگاه‌ها