کد خبر : 2065312 | 07 شهریور 1403 ساعت 00:10 | 15.8K بازدید | 77 دیدگاه

حریف سرخابی‌های تهران به روند پیروزی بازگشت

اولین برد فصل النصر با سوپرگل‌های رونالدو و تالیسکا

تیم فوتبال النصر موفق شد در هفته دوم لیگ عربستان، با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

اولین برد فصل النصر با سوپرگل‌های رونالدو و تالیسکا

به گزارش "ورزش سه"، تیم النصر در دیداری که شامگاه سه‌شنبه برگزار شد، با نتیجه 4-1 به پیروزی بزرگی مقابل تیم الفیحاء دست یافت. این مسابقه در چارچوب هفته دوم لیگ حرفه‌ای عربستان برگزار شد.

النصر با این پیروزی توانست امتیاز خود را به عدد چهار برساند و از شکست در سوپر جام عربستان برابر الهلال و تساوی در هفته اول مقابل الرائد، خود را بازیابی کند و با پیروزی مقابل الفیحاء به روند خود ادامه دهد.

ویدئو: 351376

تنها دو دقیقه پس از آغاز بازی، کریستیانو رونالدو با دریافت یک پاس بلند در سمت چپ، اولین فرصت را برای تهدید دروازه الفیحاء خلق کرد، اما عبدالرئوف الدقیل؛ دروازه‌بان حریف، با واکنشی بسیار سریع موفق به دفع این حمله شد.

در دقیقه پنجم، اندرسون تالیسکا؛ بازیکن برزیلی النصر، توانست با یک پاس فوق‌العاده از اوتاویو مونتیرو، مدافعان الفیحاء را پشت سر بگذارد و توپ را به رونالدو بسپارد که فوق ستاره پرتغالی نیز یک و دوی تالیسکا را جواب داد تا این بازیکن اولین گل بازی را به ثمر برساند.

2073632

پس از این گل، تیم النصر به کنترل بازی ادامه داد و با آرامش زیادی به تبادل توپ پرداخت، در حالی که الفیحاء سعی داشت با استفاده از پیشروی بازیکنان النصر، از ضدحملات بهره ببرد.

در دقیقه 21، رونالدو یک فرصت عالی برای گلزنی را از دست داد و توپ را به تیرک راست دروازه زد، اما پس از آن داور بازی آفساید اعلام کرد. در دقیقه 43، عبدالرحمن غریب؛ وینگر النصر، با شوتی قدرتمند از جناح راست فرصتی خطرناک خلق کرد، اما دروازه‌بان الفیحاء موفق به مهار آن شد و توپ به کرنر رفت.

پیش از پایان نیمه اول، کریستیانو رونالدو توانست با یک ضربه آزاد مستقیم و تماشایی در دقیقه دهم وقت‌های تلف شده، دومین گل النصر را به ثمر برساند و نگاه‌ها را به خود جلب کند.

2073631

نیمه دوم با قدرت زیادی از سوی هر دو تیم آغاز شد. الفیحاء نزدیک بود که در دقیقه 47 گل اول خود را به ثمر برساند، اما بنتو با واکنش سریع مانع از گلزنی شد. در دقیقه 60، رونالدو یکی از عجیب‌ترین فرصت‌های خود را از دست داد؛ او پس از یک اشتباه بزرگ از دروازه‌بان، پاس عرضی تالیسکا را دریافت کرد اما توپ را به بالای دروازه زد.

شش دقیقه بعد، سادیو مانه فرصت مسلم دیگری را از دست داد؛ او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت اما نتوانست از سد او عبور کند و شوت قدرتمند او نیز به تیرک چپ دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 85، مارسلو بروزویچ؛ هافبک کروات النصر، توانست با یک شوت دیدنی از سمت چپ و با استفاده از پاس زیبای مانه، گل سوم النصر را به ثمر برساند.

تنها یک دقیقه پس از آن، فاشیون ساکالا با یک ضربه سر زیبا، گل اول الفیحاء را به ثمر رساند و اختلاف را کاهش داد، اما در وقت‌های تلف شده، تالیسکا با زدن دومین گل خود و چهارمین گل تیمش، پیروزی النصر را تثبیت کرد.

بازیکن برزیلی با یک ضربه ایستگاهی تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا النصر در نهایت با نتیجه چهار بر یک برنده از زمین خارج شود.

2073634

دیدگاه‌ها