کد خبر : 2065311 | 07 شهریور 1403 ساعت 07:00 | 15.6K بازدید | 54 دیدگاه

هدف جالب وینیسیوس: می‌خواهم مدرسه بسازم!

وینیسیوس جونیور؛ ستاره رئال مادرید، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که یکی از اهداف بزرگ او افتتاح یک مدرسه در برزیل است تا به کودکان کشورش کمک کند.

هدف جالب وینیسیوس: می‌خواهم مدرسه بسازم!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بزرگ همواره علاوه‌بر درخشش در زمین‌های فوتبال، در خارج از آن هم با اقدامات‌شان توجه‌ها را به خود جلب و به کودکان بسیاری که با امکانات کمی زندگی می‌کنند، کمک کرده‌اند که در شرایطی مناسب به دنبال اهداف‌شان بروند.

در جدیدترین مورد، وینگر برزیلی رئال مادرید می‌گوید دوست دارد در کشورش یک مدرسه احداث کند. وینیسیوس گفت: «من همیشه به الگوهای خود نگاه می‌کردم. همیشه درباره نیمار، کریستیانو رونالدو، لبرون جیمز و لوئیس همیلتون صحبت می‌کنم.»

2073629

وینیسیوس به ویژه از لبرون جیمز الهام گرفته است که چند سال پیش مدرسه‌ای به نام خود ساخت و به بسیاری از کودکان کمک می‌کند. او افزود: «سال گذشته، لبرون کودکان موسسه من را دعوت کرد و آن‌ها گفتند که این مکان فوق‌العاده‌ای است که نه تنها درباره فوتبال، بسکتبال یا ورزش‌های دیگر آموزش می‌دهد، بلکه در درجه اول امکانات درسی را هم فراهم می‌کند. من هم می‌خواهم راه او را دنبال کنم.»

وینیسیوس تأکید کرد که می‌خواهد به بسیاری از کودکان در آینده کمک کند تا برزیل به کشوری با آموزش بهتر و کیفیت زندگی بالاتر تبدیل شود. او گفت: «یک فرد می‌تواند زمان زیادی را در آنجا بگذراند و به چیزی نزدیک‌تر شود که در آینده به او کمک خواهد کرد. و من می‌خواهم به بسیاری از کودکان در آینده کمک کنم تا برزیل بتواند کشوری با آموزش بهتر و کیفیت زندگی بالاتر باشد. دوست دارم مدرسه‌ای برای کودکانی که امکانات کافی دسترسی ندارند بسازم و به آنها کمک کنم.»

دیدگاه‌ها