کد خبر : 2065308 | 07 شهریور 1403 ساعت 05:55 | 16.9K بازدید | 6 دیدگاه

آلگری رفت، موتا آمد: بانوی پیر جوان می‌شود

یوونتوس در هفته‌ی دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا موفق شد سه بر صفر ورونا را ببرد و تنها تیم شش امتیازی این فصل شود.

آلگری رفت، موتا آمد: بانوی پیر جوان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم یوونتوس پس از چهارسال ناکامی در قهرمانی و عملکرد ضعیف در اروپا، امسال با کنار گذاشتن آلگری به موتای جوان که عملکرد جذابی با بولونیا داشت اعتماد کرد. موتا با پذیرفتن این پیشنهاد نشان داد که برای احیای گورخرها برنامه دارد.
یوونتوس که در نقل و انتقالات بازیکنان مناسبی را به اسکوادش اضافه کرد، هنوز هم برای هفته‌های آخر برنامه دارد و احتمالا کوپمینرز و یک عنصر هجومی را به خدمت می‌گیرد. باز هم اما آنها احتمالا هدف اصلی‌شان قهرمانی در این فصل نباشد اما با توجه به وضعیت رقبا از شانس خوبی برخوردارند؛ آنها بیشتر به دنبال ساختن یک پروژه‌ی زیبا و موفقیت‌آمیز برای سال‌های آینده هستند.

آنها با جذب دی گرگوریو، کالولو، داگلاس لوییز، خفرن تورام، نیکو گونزالز و چیگو کونسیسائو تقریبا تمام خطوطشان را تقویت کردند. همچنین موتا روی نام بسیاری از بازیکنان خط قرمز کشید و نشان داد که برنامه‌های خودش را دارد و از دیسیپلین خاصی برخوردار است.

از بازیکنان لیست خروج یووه می‌توان به کیزا، کاستیچ، روگانی، شزنی و آرتور اشاره کرد. این سرمربی ایتالیایی که سابقه‌ی بازی در رقیب یوونتوس یعنی اینتر را دارد، بسیار روی تصمیماتش مصمم است و حاضر به استفاده از جوانانی مانند ساوونا و امبانگولا می‌شود اما از بازیکنانی که به تاکتیکش نمی‌خورند استفاده نمی‌کند. آنها ورونایی را شکست دادند که در هفته‌ی گذشته ناپولی کنته را با سه گل از لب تیغ گذرانده بود و حالا در هفته‌ی آینده با رم تحت فشار دروسی بازی دارند که از دو بازی تنها یک امتیاز بدست آورده است.

دیدگاه‌ها