کد خبر : 2065307 | 07 شهریور 1403 ساعت 05:28 | 25.2K بازدید | 15 دیدگاه

سرگیجه کینگزلی کومان برای فصل آینده

لیگ نخبگان یا لالیگا یا حتی سیتی: بالاخره کدام!

وینگر ۲۸ ساله‌ی بایرن مونیخ ظاهرا با تیم مدیریتی این تیم دچار مشکل شده است و سران مونیخی به طور خودجوش مذاکرات برای فروش او را با تیم‌های خواهانش آغاز کرده اند.

لیگ نخبگان یا لالیگا یا حتی سیتی: بالاخره کدام!

به گزارش "ورزش سه"، این وینگر پر افتخار فرانسوی که تا قبل از هم‌تیمی شدن با هری کین، در هرتیمی که بود هر ساله موفق به کسب لیگ داخلی می شد؛ مورد غضب مدیران بایرن قرار گرفته است. همان طور که می‌دانید در افتادن با روسای بایرن عاقبت خوبی برای هیچ بازیکنی ندارد. باواریایی‌ها با جذب اولیسه، کومان را از گزینه‌های مدنظرشان خارج کردند و سعی بر این دارند که از فروشش درآمدزایی کنند.
فلیک که به شدت در پی جذب وینگر راست است، پس از شکست در جذب کیزا، علاقه دارد که کومان را به ترکیبش اضافه کند. کومان در سال ۲۰۲۰ گل قهرمانی چمپیونزلیگ فلیک را وارد دروازه‌ی پاری سن ژرمن کرد. سیتی، پی اس جی و لیورپول هم قصد خرید وینگر دارند و نیم‌نگاهی به جذب کومان ۲۸ ساله دارند. البته این بازیکن سابقه‌ی مصدومیت‌های زیادی دارد که جذبش را ریسکی می‌کند.
اما الهلال عربستان اکنون پر رنگ‌ترین مقصد کومان تلقی می‌شود. رسانه‌ها می‌گویند که مدیران بایرن بدون اطلاع دادن به بازیکن، او را به الهلال پیشنهاد کرده‌اند و همین مسئله او را آزرده است. البته تیم الهلال همین الان هم برای جذب کانسلو جا ندارد و باید یکی از ستارگان خارجی‌اش را از لیست خارج کند.

دیدگاه‌ها