کد خبر : 2065305 | 07 شهریور 1403 ساعت 04:40 | 8.2K بازدید | 20 دیدگاه

درخشش هافبک رفت و برگشتی سپاهان

عرشیا و مورایس و خاطره حسینی‌نژاد و قربانی!

ارشیا سرشوق یکی از سورپرایزهای هفته دوم لیگ برتر بود.

عرشیا و مورایس و خاطره حسینی‌نژاد و قربانی!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان، تعویض طلایی ژوزه مورایس در بازی با خیبر خرم‌آباد بود و 3 دقیقه بعد از حضور در زمین توانست پاس گل فوق‌العاده‌ای برای جواد آقایی‌پور ارسال کند.

ارشیا سرشوق فصل گذشته 5 مسابقه در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان انجام داد که در دو بازی مقابل پیکان و گل‌گهر در ترکیب اصلی قرار گرفت و پس از این مسابقات مورد توجه باشگاه ذوب آهن قرار گرفت و به صورت قرضی به این باشگاه پیوست تا فرصت بازی بیشتری داشته باشد.

سرشوق فصل گذشته در بازی با آلومینیوم اراک تنها پاس گل فصل خود را ارسال کرد اما امسال 22 هفته زودتر از فصل قبل توانست در گل تیم خودش اثرگذار باشد، او دقایق کوتاهی در بازی با شباب الاهلی هم به میدان رفت اما در اولین لمس‌های لیگ برتری خود توانست پاس گل زیبایی ارسال کند.

2073620

با توجه به اضافه شدن انزونزی و حضور بازیکنانی مانند اسدی، کریمی و دابو، سرشوق کار سختی برای رسیدن به ترکیب سپاهان خواهد داشت اما انگیزه بالای این بازیکن می‌تواند باعث شود که مورایس از دوندگی بالا و خلاقیت این بازیکن در مسابقات سپاهان استفاده کند.

این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی با نظر مورایس به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد و با توجه به درخششی که قربانی و حسین‌نژاد در فصل گذشته داشتند، این بازیکن با نشان دادن توانایی‌های خود می‌تواند پدیده خط میانی سپاهان باشد.

سپاهان در هفته جاری لیگ برتر باید به مصاف شمس‌آذر قزوین برود و احتمال حضور کوتاه سرشوق در این مسابقه وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها