کد خبر : 2065300 | 06 شهریور 1403 ساعت 23:46 | 38.6K بازدید | 48 دیدگاه

شکایت از رئال مادرید: پول‌مان را خوردند!

تعدادی از تأمین‌کنندگان اسکای‌بار سانتیاگو برنابئو، بخش وی‌آی‌پی این استادیوم، علیه باشگاه رئال مادرید شکایت کردند!

شکایت از رئال مادرید: پول‌مان را خوردند!

به گزارش "ورزش سه"، برخی از تأمین‌کنندگان اصلی اسکای‌بار برنابئو، علیه باشگاه رئال مادرید به دلیل بدهی‌های میلیون یورویی‌ای که پیمانکار مدیریت بخش جدید سانتیاگو برنابئو به تأمین‌کنندگان دارد، شکایت کرده‌اند. این تأمین‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند علیه شرکت آناستیا، رئال مادرید و پنج کارمند باشگاه به اتهامات کلاهبرداری، سازماندهی جنایی و پولشویی شکایت کنند. بدهی‌های میلیون یورویی‌ای که پیمانکار اسکای‌بار به تأمین‌کنندگان دارد، باعث شده که این شکایت به منظور جبران بدهی‌ها و جلوگیری از تکرار چنین وضعیتی در آینده مطرح شود.

در این شکایت که در دادگاه‌های بدوی مادرید ارائه شده، تأمین‌کنندگان ادعا می‌کنند که پیمانکار مسئول مدیریت اسکای‌بار برنابئو (آناستیا گورمت) بدهی‌های قابل توجهی را انباشته کرده که به چندین میلیون یورو می‌رسد و تأثیرات آن بر شرکت‌های تأمین‌کننده، پیمانکاران خدمات، ساخت و ساز و تجهیزات مشهود است. متضرران ادعا می‌کنند که با وجود تلاش‌های متعدد برای حل و فصل دوستانه این اختلاف، هیچ پاسخ یا جبران مناسبی برای خدمات ارائه شده و کارهای انجام شده دریافت نکرده‌اند. این وضعیت باعث نارضایتی شدید بین شرکت‌های تأمین‌کننده شده است که بسیاری از آن‌ها شرکت‌های کوچک و متوسطی هستند که به شدت به این درآمدها برای حفظ عملیات روزانه خود وابسته‌اند.

2073613

به دلیل عدم پرداخت و مشکلات در یافتن راه‌حلی از سوی پیمانکار، طلبکاران تصمیم گرفته‌اند به طور قانونی علیه آناستیا و رئال مادرید اقدام کنند، زیرا آن‌ها باشگاه را به عنوان مسئول مستقیم بر اساس قرارداد امتیاز و به عنوان مالک و صاحب فضا می‌دانند.

دیدگاه‌ها